RC קולה העולמית חוגגת 100 שנה להיווסדה ומשיקה לוגו חדש שעוצב במיוחד לחגיגות ה-100.
הלוגו החדש של RC קולה העולמית יחשף לראשונה בישראל במסגרת קמפיין הקירות של RC קולה - BOOYAKA, שיעלה על הקיר הגדול ביותר בישראל במחלף ההלכה למשך חודשיים ועל הקירות בצומת חשמונאים וגני התערוכה.
אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי קמפיין הקירות מהווה חלק מקמפיין הפרסום התדמיתי של RC קולה לשנת 2005 בעלות כוללת של מליון שקל, ויעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
הקמפיין כולל 3 קירות המציגים יד עם פחית RC קולה שפורצת ומפצחת קיר לבנים בשילוב הלוגו 100 שנה ל-RC קולה והמשפט המפורסם מקמפיין הטלוויזיה-BOOYAKA
על ההיסטוריה של RC קולה
המותג RC קולה נולד בשנת 1905, פרי המצאתו של רוקח צעיר בשם HTCER שרקח את הטעם החדש שמרתף החנות הסיטונאית בבית הוריו בקולומבוס-ג'ורג'יה. המשקה הראשון שיצר נקרא ROYAL CROWN, משקה שהיה לחברת המשקאות השלישית בגודלה בארה"ב. במבחני טעימה לאורך שנים נבחר המשקה לקולה הטעימה ביותר. RC היא חלוצת החידושים בתחום המשקאות המוגזים. חברת האם של RC קולה היא החברה השלישית בגודלה בתחום המשקאות בארה"ב.
חברת הענק מפיצה את מותגיה בעזרת 750 זכיינים ב-75 מדינות ברחבי העולם. בבעלות החברה משקאות מוגזים ומשקאות פרימיום: המותג המוביל במשקאות מוגזים הוא RC והמותג המוביל במוצרי הפרימיום הוא SNAPPLE.