"אירוקה" מעלה קמפיין חדש ומושקע לקולקציות משקפי השמש לקיץ 2005 בעלות של 1.5 מיליון דולר.
בקמפיין, באמצעות זרמון-גולדמן, מככבת סנדי בר כמלאכית תחת הסלוגן: "אפילו לגן עדן הגיעה השמועה..."
"אירוקה" רשת משקפי השמש הגדולה בישראל, מעלה קמפיין חדש לקולקציית משקפי השמש לקיץ 2005. הקמפיין בכיכובה של סנדי בר, הופק על-ידי משרד הפרסום "זרמון גולדמן" בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. הקמפיין יעלה לאוויר בעיתונות ובערוצי הטלוויזיה המסחריים.
הקמפיין, אחד המורכבים והמושקעים שנראו על המסך, צולם בבודפשט, הונגריה, בקור מקפיא של מינוס 13 מעלות. הסרטון נפתח בסצנת נוצה לבנה שצונחת על המדרכה ובעקבותיה מגיחה סנדי שמתחילה לטייל ברחובות העיר יחפה ומתפעלת מהיופי. לפתע היא עוצרת ליד חנות משקפי השמש של אירוקה ונכנסת פנימה. כאשר היא יוצאת מהחנות, השמיים מתבהרים וקרן אור חזקה מאירה ומסנוורת אותה. סנדי, מוציאה את משקפי השמש החדשים שקנתה, מרכיבה אותם ומחייכת. לפתע נפתחות כנפי מלאך ענקיות וסנדי עולה מעלה אל השמיים. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: "אפילו לגן עדן הגיעה השמועה...אירוקה. הקולקציה החדשה".
על-מנת שסנדי אכן תוכל לרחף באוויר, היא נתלתה באמצעות מנופים ורתמות מיוחדות, שנבנו במיוחד לסרטון, כאשר הרתמות נקשרות לכנפיים הענקיות ששוקלות 5 קילוגרמים ומחברות אותה למנוף, שהעלה אותה לגובה של חמישה מטרים.
בנוסף, לצד ניצבים מקומיים שהולבשו בחליפות שחורות, בסרטון מככבת גם הדוגמנית אנה מארי, יפיפייה מקומית בת 22 שנבחרה מתוך 350 מועמדים לשמש ככפילתה של סנדי בר בסצנות בהן לא רואים את פניה של סנדי.
רשת "אירוקה" היא הרשת הגדולה בארץ למשקפי שמש המגלגלת כ- 100 מליון שקל בשנה. בחברה מועסקים 300 עובדים ברשת החנויות המונה כרגע 42 סניפים בפריסה ארצית. הרשת משווקת באופן בלעדי בארץ את משקפי הראייה ומשקפי השמש של מותגי האופנה המובילים בעולם ג'ורג'יו ארמני ואמפוריו ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן, פולו ראלף לורן, דיזל, אירוקה, אוקסידו, ברברי, קררה.
קרדיטים:
משרד פרסום: זרמון גולדמן
סמנכ"ל קריאטיב: שי פיטובסקי
ארט דיירקטור: מיכל מנגוט
קופירייטר: איתי גרונר מפיקת משרד: אפרת חכם
תקציבאית: דנה וינברג מנהל קריאטיב: תומר אברמוביץ'
סופרוויזרית: רותי ברניצקי חברת הפקה: אוג הפקות
בימאי: ליאור הר לב יחסי ציבור : זאביק דרור יח"צ
מנהל מח' אסטרטגיה ומחקר: רן נתנזון
פלנרית: לילי אהרון