X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Avaya
▪  ▪  ▪

יישומי ה-IP Telephony של Avaya יהפכו את הטלפונים הניידים מסדרה 60 של Nokia לטלפונים משרדיים ניידים.
חברת Avaya תספק יכולות ניידות מתקדמות באמצעות תוכנה מבוססת IP לפלטפורמת סדרה 60 שפותחה על-ידי נוקיה. תוכנת Communication Manager של Avaya - ממשפחת יישומי התקשורתAvaya MultiVantage - תהפוך את הטלפונים הניידים מסדרה 60 לטלפונים משרדיים מבחינה פונקציונלית. בכך מורחבות היכולות של הטלפון המשרדי - גם למשתמשים בטלפונים ניידים. אספקת יכולות ה-Communication Manager של Avaya לפלטפורמת סדרה 60, תאפשר לעובדים מחוץ למשרד שימוש קל בתכונות של טלפון משרדי כגון: העברה, שיחת ועידה רבת משתתפים וחיוג מקוצר לשלוחות - תוך השארתו של קו הטלפון הבודד פנוי לשיחות נכנסות מלקוחות ועמיתים.
פלטפורמת סדרה 60 של נוקיה, הינה הפלטפורמה המובילה בעולם לטלפונים חכמים (Smart Phone), עם מיליוני מכשירים בשוק. לראשונה, תכונות ה- Avaya Communication Manager יהיו נגישות כאופציה בתפריט הראשי של מכשיר סלולרי. הדבר יסייע לעסקים לפשט את ניהול התקשורת הניידת שלהם, יגדיל את יעילות העובדים הניידים, וישפר את רצף העבודה בארגון. שימוש בפתרון זה יאפשר למשתמשי מכשירים אלו הנמצאים בתנועה להימנע מלפספס שיחות עסקיות ולהתנהל ביעילות רבה יותר גם רחוק מסביבת העבודה המשרדית. התוכנה של Avaya תהיה זמינה בדגמים נבחרים של סדרה 60 ברבעון השלישי של 2005.
לדוגמא: לקוח המתקשר למשרדו של איש מכירות, יכול להשיג אותו באופן מיידי במכשיר הטלפון הנייד שלו מסדרה 60 - גם אם הוא נמצא במדינה אחרת. שיחות יוצאות או נכנסות ממכשיר הטלפון הנייד, מופיעות כאילו איש המכירות מדבר משלוחתו במשרד. באמצעות גישה לספר הטלפונים שלו יכול איש המכירות לתאם ממכשירו הנייד שיחת ועידה רבת משתתפים, תוך התקשרות לשלוחות פנימיות בארגון או לשלוחות חיצוניות. בסיום שיחת הועידה ניתן להעביר את הלקוח לאדם אחר בארגון, כאיל והיה במשרד עצמו.
לדברי לארס וסטרגארד, אנליסט בכיר ב - IDC: "מזה זמן רב המתין השוק הארגוני למענה לצורך בשילוב יישומי טלפוניה ארגונית במכשירים ניידים פופולארים. יישומי Avaya במכשירי סדרה 60 מהווים צעד משמעותי בכיוון הרחבת חלק מיתרונות טלפוניית IP, כולל הגברת היעילות, לעסקים ברחבי העולם".
Avaya הופכת את הניידות פשוטה יותר לעובדי ארגונים
רייקגאוויק אנרג'י (Reykjavik Energy), חברת החשמל השניה בגודלה באיסלנד עם יותר מ-100,000 לקוחות בשוק של סה"כ 290 אלף איש, בחרה בפתרון ה - Avaya MultiVantage בעיקר בזכות היישום המתקדם Extension to Cellular. עם יותר מ-500 עובדים, מתוכם 32% עובדים מרחוק, הניידות הייתה מרכיב מרכזי בהחלטה.
תוצאות מחקר שנערך לאחרונה על-ידי חברת Avaya מראות כי עסקים מסתמכים יותר ויותר על טלפונים ניידים לניהול היומיומי של העסק, ושארגונים רבים מפספסים הזדמנויות עסקיות רבות מכיוון ששיחות לא מגיעות לאנשים הנכונים בזמן הנכון. 68% מהנשאלים דיווחו על קבלת הודעות מאוחר מדי, לפחות פעם בשבוע.
אודות Avaya
חברתAvaya מתכננת, מקימה ומנהלת רשתות תקשורת ליותר ממיליון עסקים ברחבי העולם, ביניהם 90% מרשימת ה-FORTUNE ® 500. Avaya הינה מובילה עולמית במערכות טלפוניית IP בטוחות ואמינות, יישומי תוכנה ושירותי תקשורת. היכולת שלה לשלב את יישומי הקול והנתונים על גבי רשתות IT, מאפשרת לעסקים גדולים וקטנים למנף רשתות תקשורת קיימות וחדשות באמצעות הגדלת ערכן, שיפור פרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי.
מידע נוסף על Avaya זמין באתר האינטרנט שלה - [קישור]

תאריך:  21/03/2005   |   עודכן:  21/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il