X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט פסק, כי הרוכשים היו זכאים על-פי החוזה ליהנות מיחידות סטודיו חדשות ובפועל קיבלו יחידות ישנות ששופצו
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בתל אביב קיבל תביעה שהגישו שבעה בני זוג נגד קלאב הוטלס אינטרנשיונל, משווקת זכויות נופש ביחידות שבאתר "קלאב אין" בעיר אילת. בית המשפט קבע, כי על קלאב הוטלס להשיב לבני הזוג סכומי כסף שהם שילמו לה עבור זכות שימוש ביחידות נופש.
קלאב הוטלס, כך נפסק, הפרה הפרה יסודית את החוזים עם בני הזוג, כיוון שסיפקה יחידות ישנות משופצות ולא יחידות חדשות כמובטח בחוזה, ולפיכך קמה לבני הזוג הזכות לדרוש את ביטול החוזה ולקבל את כספם חזרה.
בני הזוג התקשרו עם קלאב הוטלס, בחוזים לרכישת זכות שימוש ביחידות נופש שעתידות היו לקום באתר סמוך למלון "קלאב אין".
לאחר חתימת החוזה, שילמו בני הזוג לקלאב הוטלס סכומי כסף שונים עבור הזכויות. בסך הכל, קיבלה קלאב הוטלס מכל בני הזוג 380,000 שקל.
כשנה וחצי אחרי חתימת החוזה, הוברר לבני הזוג שקלאב הוטלס אינה בונה את היחידות המובטחות להם בחוזים, אלא משפצת יחידות ישנות. הם פנו לנציגיה על-מנת שתחזיר להם את כספם. קלאב הוטלס לא השיבה את הכספים, ובני הזוג הודיעו לה במכתב, על ביטול החוזים בשל הפרתם היסודית על ידה.
להגנתה, טענה קלאב הוטלס, כי היה איחור בבניית היחידות, שנבע מעיכובים בקבלת היתרי בנייה, אך משבניית היחידות הסתיימה, בני הזוג יכולים לעשות בהן שימוש, כמוסכם בחוזים.
בית המשפט פסק, כי בני הזוג היו זכאים על-פי חוזי הרכישה והמפרט שצורף לו, ליהנות מנופש ביחידת סטודיו חדשה, וכי ציפייתם ליחידות חדשות הינה לגיטימית. שהות ביחידה חדשה אינה דומה לשהות ביחידה ישנה ששופצה, אפילו נעשה השיפוץ ברמה גבוהה, מסביר בית המשפט.
נקבע, כי משלא סיפקה יחידות חדשות, הפרה קלאב הוטלס את החוזה הפרה יסודית, ולפיכך קמה לבני הזוג זכות לדרוש את ביטול החוזה ואת השבת הכספים ששילמו.
____________________
א 116987/01

תאריך:  26/03/2005   |   עודכן:  26/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
לעיני 40 אלף צופים באיצטדיון רמת-גן ומיליוני צופים ישראלים מול מסך הטלויזיה, הצליחה נבחרת ישראל לחלץ נקודה יקרה במשחק הכדורגל הבינ"ל מול נבחרת אירלנד במסגרת בית 4 של מוקדמות מונדיאל 2006
מיכל הרשקוביץ
כך נפסק בבית המשפט לתביעות קטנות; הכבאים פרצו לדירה לאחר שדווח כי נודף ממנה ריח של גופה; נקבע, כי אין חסינות מלאה לשוטרים ולכבאים שפרצו אולם יש לפרש את אחריותם בצמצום
מירב לוי
פרופ' ששון סומך מאוניברסיטת ת"א מגדולי חוקרי הספרות הערבית בדרונו, נמנה על מקימי החוג לשפה ובפרות ערבית באוניברסיטה; פרופ' יעקב לנדאו מהאוניברסיטה העברית - מגדולי ההיסטוריונים במזה"ת - פרץ דרכים חדשות לחקר ההיסטוריה הפוליטית של המזה"ת במאה ה-20
עומר כרמון
חמישה בני אדם נפצעו; נשיא לבנון: מסכים לחקירה בינ"ל של רצח חרירי; אחד מראשי האופוזיציה: "איננו דורשים הגנה בינ"ל או התערבות צבאית זרה, אנו מעוניינים בהגנה משפטית בינ"ל"; שר ההגנה הלבנוני: "צבא לבנון קטן מדי ואין ביכולתו להחליף את הצבא הסורי עם נסיגתו מבקעת הלבנון"
יואב יצחק
בימין ומשמאל מותחים ביקורת על הזיגזג של לפיד; ח"כ דורון (שינוי): אני חש מבוכה גדולה. זו טעות גדולה של לפיד, אשקול את צעדי; לבנת וכץ דורשים דיון בממשלה, בעקבות דברי השגריר קרצר; שרון עומד להיפגש עם ביילין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il