X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג פאנטה.
המהלך, בהשקעה של כ-חצי מיליון שקל, כולל עיצוב חדש, צעיר ועדכני לכל תוויות מוצרי משפחת פאנטה, כחלק מחיזוק ערכי המותג.
במקביל להשקת התוויות החדשות,יוצאת החברה בפעילות קד"מ נרחבת למותג פאנטה ברשתות השיווק.
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג פאנטה בהשקעה של חצי מיליון שקל. במסגרת המהלך השיקה החברה תוויות חדשות בעלות מראה ייחודי, צעיר ועדכני לכל מוצרי וטעמי משפחת פאנטה (אורנג', דיאט פאנטה אורנג', שוקטה, אקזוטי,לימון וענבים). במקביל להשקת התוויות החדשות, יוצאת החברה בפעילות קד"מ נרחבת למותג פאנטה ברשתות השיווק.
התוויות החדשות מצטרפות לעיצוב החדשני של בקבוקי פאנטה שהושק בישראל בקיץ 2004. המהלך מהווה חלק מתוכנית אסטרטגית כוללת של המותג פאנטה ברחבי העולם. המראה החדש של פאנטה הושק לאחרונה בכ-30 מדינות ובהן ארצות הברית,שבדיה גרמניה ,ספרד ואחרות. ההשקה במדינות הללו הביאה לגידול מדווח של 20%-30% במכירות.
דורון ארד, מנהל מותג פאנטה: "השקת התוויות החדשות של פאנטה יוצרת חיבור הדוק בין האסטרטגיה (של המותג) למוצר בעיצוב החדש. התוויות החדשות נבדקו במסגרת מחקר מקיף ברחבי העולם (ארה"ב, גרמניה, מקסיקו, דרום אפריקה וסין) וזכו לציונים גבוהים ביותר. המותג, בעיצובו החדש, מחזק את ערכי פאנטה: חדשני, כייפי, צעיר, עדכני ומוטרף. אין ספק כי מהלך זה מעניק ערך מוסף ומרגש לחוויית השתייה של פאנטה ויוצר בולטות וחדשנות של המותג על המדף".
במסגרת המהלך עבר המותג דיאט פאנטה אורנג' את השינוי המהותי הבולט ביותר: תווית המוצר הוחלפה לתווית חדשה בצבע כסף, שהפך לאחד מסימני ההיכר של קטגוריית מוצרי הדיאט. הדיאט פאנטה אורנג' הינו מוגז הדיאט היחיד בישראל בטעם תפוז. הוא זוכה לציוני טעם גבוהים ביותר הן בקרב צרכני פאנטה והן בקרב צרכני מוצרי דיאט אחרים.

תאריך:  27/03/2005   |   עודכן:  27/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il