שופרסל מציגה: קמפיין ראשון לרשת "שופרסל דיל" - רשת ארצית של חנויות מוזלות המובילה בישראל!!!
תחת הסלוגן: "שופרסל דיל - הכסף שלך קונה יותר", בהשקעה של כ- 1.5 מיליון דולר.
שופרסל יוצאת בקמפיין פרסומי ראשון לרגל פתיחת רשת "שופרסל דיל" - רשת ארצית של חנויות מוזלות, תחת הסיסמא: "שופרסל דיל - הכסף שלך קונה יותר".
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם, יעלה ביום רביעי ה-30/3/05, בערוצים 2, 10 ו-24, רדיו, עיתונות ושילוט חוצות, בתקציב מדווח של כ-1.5 מיליון דולר.
עדי כהן, מנהל השיווק שופרסל אמר כי, הקמפיין הפרסומי תחת הסיסמא "שופרסל דיל - הכסף שלך קונה יותר", מבטא באופן בולט את המיתוג והאסטרטגיה העסקית עליה הכריזה הרשת לאחרונה.
רשת שופרסל שמה לה למטרה להקצות את כל המשאבים הדרושים על מנת לספק לצרכן את ההצעה האטרקטיבית ביותר.
מי עומד מאחורי הקמפיין ?
מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית - רות שקד
מנהלת שיווק שופרסל דיל - דפי קמינץ
סמנכ"ל לקוחות גיתם - ערן גרינברג
סמנכ"ל קריאייטיב - אסי שביט
מנהל קריאייטיב - זאב רביד
ארט- יגאל חזן
קופי - לורה רוזנפלד, אסף כץ
מנהלת לקוחות- שירלי כהן
תקציבאי בכיר- ערן שיאון
מפיקת משרד- שירלי זלצמן
מפיקה בפועל - ליאת משה
חב' הפקה - פרדיסו
במאי - אלי סברדלוב