בזק בינלאומי עלתה אתמול בערב בקמפיין השוואת מחירים באמצעות פרסום אדלר חומסקי. מדובר בקמפיין המציג את ההבדל בין בזק בינלאומי לבין חברת 013 ברק, בכל הנוגע לטיפול בלקוחות הותיקים של החברות. הקמפיין שהיקפו כמיליון שקל, ימשך כעשרה ימים בערוצי הטלוויזיה ובמודעות צבע בעיתונות הכלכלית.
עלי רונן, משנה למנכ"ל בזק בינלאומי, מסרה היום, כי בזק בינלאומי כחברה המובילה בתחום השיחות הבינלאומיות עם למעלה ממיליון ומאתיים אלף מתקשרים, התחייבה בפני לקוחותיה להציע את המחירים המשתלמים ביותר בשוק השיחות הבינלאומיות, ולכן כבר בתחילת השנה הוזילה באופן אוטומטי את תעריפי מדינות הפופולאריות (ארה"ב, רוסיה, צרפת וארגנטינה) ל-29 אגורות לכלל מנוייה, ללא כל התחייבות וללא הרשמה מוקדמת.
רונן הוסיפה שאמינות ושקיפות הם חלק אינטגראלי בתחום שירות הלקוחות ובזק בינלאומי שמה לעצמה ערכים אלו כחלק בלתי נפרד בפעילותה ומממשת הלכה למעשה את מדיניות "מבטיחים ומקיימים".
במסגרת הסרטון מוצגת כתבה שהופיעה השבוע בעיתונות הכלכלית, בה נחשף כי לקוחות ברק משלמים יותר, וגם כאשר החברה הוזילה תעריפים בינואר השנה לא נתנה אותם באופן אוטומטי ללקוחותיה הותיקים אלא למצטרפים חדשים בלבד. כך למשל בדקת שיחה לארה"ב- מדינה המרכזת את עיקר השיחות לחו"ל מהארץ, הציגה ברק שני מחירונים: 91 אג' ללקוחות ותיקים ו-44 אג' ללקוחות שהצטרפו לברק החל מינואר 05.