X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

ההסכם מקנה לאסם UK זכויות הפצה נוספות של מותגי נסטלה מיובאים באנגליה.
אסם UK, חברה בת בבעלות מלאה של אסם, חתמה בימים אלה עם Nestle UK, על הסכם המקנה לה את הזכויות להפיץ באנגליה מותגים המיובאים משווקי נסטלה ברחבי העולם.
ההסכם החדש, מוערך בשווי של כ-6 מיליון דולר, והוא משלש את היקף פעילות ההפצה של מוצרי נסטלה ע"י אסם באנגליה. זאת לאחר שב- 2000 קבלה אסם UK את זכויות ההפצה של המותג הקולינרי של נסטלה, Maggi, הכולל אבקות מרק, קוביות מרק ותיבול, רטבים, ועוד.
ההסכם כולל הפצת שורה של מותגים בתחום משקאות האנרגיה והבריאות Milo, Caro ו-Nido, המיובאים משווקי נסטלה ברחבי העולם. Milo, הינו משקה מאלט בטעם שוקולד עשיר, המועשר בויטמינים ומינרלים, Caro הינו משקה דגנים מהיר הכנה נטול קפאין ו-Nido, הינה אבקת חלב המועשרת בפרוטאין, קלציום ואבץ.
מותגים אלה זכו לפופולאריות רבה באנגליה, בעיקר בשווקים האתניים המבוססים על יוצאי אסיה.
המהלך הנוכחי יאפשר לאסם UK לפתח ולהרחיב את הפצת המותגים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות ויחזק את מעמדה בשוק האנגלי בכלל.

תאריך:  04/04/2005   |   עודכן:  04/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאומי יחסי ציבור
- הודעה מטעם לאומי
0
בעידן של שיווק ממוקד ואישי, אגרות ברכה אישיות מהוות כלי שיווקי אפקטיבי, יעיל וזול יחסית ממדיות אחרות
דורן תקשורת
- הודעה מטעם העמותה הישראלית לפרקינסון
לניאדו תקשורת
- הודעה מטעם קלרום רכב וציוד הנדסי
נעמי גרונר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בנק הפועלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il