מחדשת את אתר הקבוצה ומשיקה לקראת חג הפסח 5 אתרי אינטרנט למותגים "דלידג" "שלושת האופים" "ויליגר" "מגי'ק" ו"טיבון ויל".
היקף ההשקעה במהלך כ- 1 מיליון שקל.
קבוצת Neto המשווקת את מותגי המזון "טיבון ויל", "דלידג", "ויליגר", "מגי'ק" ו-"שלושת האופים" משיקה בימים אלה 5 אתרי אינטרנט חדשים בהשקעה של כ - 1 מיליון שקל.
רון סגל מנהל השיווק של Neto מסר כי: "השקת האתרים הינה חלק מהאסטרטגיה של Neto לשמור ולשפר את הקשר עם לקוחותיה בכל אמצעי המדיה הקיימים. אתרי המותגים יתנו מענה לביקוש הגובר למידע בקרב קהל הלקוחות, המחפשים חידוש, גיוון והתמחות בתחום הקולינארי הביתי".
האתרים פותו ע"י חברת D-SAY interactive בטכנולוגיה חדישה המשלבת סרטונים באתר, ומתוכננים באופן ידידותי לגולש כך שכל אחד יוכל לטעום מעולם התוכן של Neto" ולהתעדכן בפעילויות החברה.
התכנים אותם ניתן למצוא באתרים בכל אחד מתחומי הפעילות של המותגים כוללים: מידע על המותג, קטלוג מוצרים הכולל תמונות, מתכונים מיוחדים, טיפים, מבצעים חדשים מגזין ובו כתבות על המוצרים וכן סרטונים צבעוניים המייחדים את המותגים השונים.
המוטיבים עליהם הושם דגש באתר כוללים: ייחודיות ומומחיות המותג במתן מגוון רחב של פתרונות, רעיונות ומגוון מוצרים הקולעים לצרכיו וטעמו של כל צרכן.
כתובות האתרים החדשים:
www.neto.org .il - אתר קבוצת Neto
www.3ofim.co.il - אתר שלושת האופים
www.tibonveal.co.il - אתר טיבון ויל
www.williger.co.il - אתר ויליגר
www.delidag.co.il - אתר דלידג
www.noodles.co.il - אתר מג'יק נודלס