הישג מרשים לענף הפרסום באינטרנט: 223 עבודות הוגשו לתחרות הפרסום "קקטוס אינטראקטיב" .
באירוע הענקת הפרסים צפויים להשתתף למעלה מ- 1,500 איש.
223 עבודות הוגשו לתחרות "קקטוס אינטראקטיב", הנערכת לראשונה במסגרת תחרות הפרסום הישראלית "קקטוס הזהב" לשנת 2002, על-ידי איגוד חברות הפרסום ואיגוד המפרסמים.
העבודות אשר הוגשו על-ידי 15 משרדי פרסום שונים, מתחלקות על פי הקטגוריות השונות, באופן הבא:
קמפיין - 50
באנרים - 88
Rich media- 28
E-mail marketing - 27
עיצוב אתרים - 30
רפי צרפתי, מנכ"ל משרד הפרסום צרפתי-שטרנשוס-זמיר, מציין כי מספר העבודות הרב שהוגש לתחרות הינו הישג יוצא דופן לעולם הפרסום האינטראקיבי, ומשקף את ההסתכלות על האינטרנט כמדיה בעלת תועלות שיווקיות מצוינות. "מדובר בתנופה משמעותית לתחום הפרסום האינטראקטיבי, זאת על אף שנה עסקית לא קלה ולאור העובדה שזו הפעם הראשונה שמתקיימת תחרות שכזו במסגרת הקקטוס", אומר צרפתי.
אבנר בראל, יו"ר איגוד הפרסום, שמח על הנתונים הללו ואומר כי "ללא ספק יש הכרה גוברת בחשיבותו של המדיום האינטרנטי כחלק בלתי נפרד מהקונספט המקצועי של עולם הפרסום. היום הפרסום באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מפריסת מדיה של כמעט כל קמפיין, ואנו באיגוד הפרסום בהחלט פועלים להעלאת המודעות למדיום החשוב הזה".
תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים, "המספר המרשים של העבודות שהוגשו לתחרות הראשונה רק מסמן את הפוטנציאל השיווקי הגדול בפרסום בניו-מדיה בכלל ובאינטרנט בפרט. התהליכים עדיין לא מוצו והשיווק באינטרנט יתפוס מקום הרבה יותר גדול משהוא תופס היום בתמהיל המדיה של המפרסם".
סוכנות האינטראקטיב אשר לה יוענקו מרב הנקודות תזכה בתואר סוכנות האינטראקטיב של השנה. חלוקת הפרסים עבור האינטראקטיב תבוצע במסגרת טקס חלוקת הפרסים של קקטוס הזהב שיערך ב- 17 ביוני 2002, בגן האירועים שבחוות רונית. באירוע זה צפויים להשתתף למעלה מ- 1,500 איש.