רשת "מגה ספורט" בחרה את משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי".
קובי מויסה, מנכ"ל רשת "מגה ספורט", מסר היום כי משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" נבחר לטפל בתקציב הפרסום של רשת "מגה ספורט"
עוד מוסר קובי מויסה כי משרד "באומן בר ריבנאי" נבחר מבין 3 משרדים שהתמודדו על תקציב הפרסום של רשת "מגה ספורט" העומד על כ-6 מיליון ₪ בשנה.
משרד "באומן בר ריבנאי" יחליף את משרד הפרסום "אזימוט" אשר טיפל בתקציב רשת "מגה ספורט" ב-5 שנים האחרונות.
רשת "מגה ספורט" בחרה במשרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" לטיפול בתקציב הרשת העומד על כ-6 מיליון ₪ בשנה.
קובי מויסה, מנכ"ל רשת "מגה ספורט", מסר היום כי הקריטריונים לבחירת משרד הפרסום היו: הפגנת יכולות מקצועיות וקריאטיביות, הבנת האופי המיוחד של הרשת והתחום הקמעונאי בכלל וכן הצוות המקצועי.
קובי מויסה מציין כי האסטרטגיה הפרסומית של רשת "מגה ספורט" אשר ליוותה את הרשת בשנים האחרונות תבחן מחדש לאור השינויים בשוק בארץ ובעולם ולאור התפתחות הרשת.
קובי מויסה והנהלת רשת מגה ספורט מודה למשרד הפרסום "אזימוט" על השנים והעבודה הרבה והמוצלחת שהושקעו ברשת.