X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוטורולה ישראל
▪  ▪  ▪

מוטורולה A840, חלוץ בשילוב של CDMA/GSM, יושק ברשת פלאפון
ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף כחצי מיליון דולר.
מוטורולה ישראל בע"מ, חברה-בת בבעלות מלאה של מוטורולה אינק', ענקית התקשורת הסלולרית, וחברת פלאפון תקשורת משיקות היום דגם חדש של טלפון נייד - A840, מכשיר הטלפון הסלולרי הראשון בשוק הישראלי המשלב תמיכה בטכנולוגיות CDMA ו-GSM, ומאפשר לנוע בחופשיות ולדבר בכל העולם כולו, כמעט. המכשיר, שמוטורולה ישראל ופלאפון הן הראשונות להשיקו בעולם המערבי, ישווק באופן בלעדי ברשת פלאפון.
מוטורולה 840A יאפשר ללקוחות פלאפון להישאר בקשר רציף ולדבר כמעט בכל מקום בעולם על ידי מעבר בין רשתות CDMA ל-GSM וחוזר חלילה. הדגם החדש מאפשר שימוש במספר אחד בלבד, ועל כן הוא אחד הטלפונים הראשונים המבטיחים ניידות מלאה, ומקל בצורה משמעותית על חייהם של משתמשים הנוהגים לנוע בעולם.
ללא ניתוקים וללא פגיעה בעסקים
מוטורולה 840A מאפשר תקשורת רציפה ובלתי מופרעת בטכנולוגיות 800/1900 CDMA, CDMA 1X, 900/1800 GSM, גם למי שנמצאים בדרכים, ועוברים בין אזורים שבהם מופעלות רשתות בטכנולוגיות שונות.
"מוטורולה 840A הוא דוגמא מצוינת למחויבות הנמשכת של החברה לפיתוחן של טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ושילובן בעולם האלחוטי", אומר הרצל ארביב, מנהל חטיבת טלפונים סלולריים במוטורולה ישראל. "המכשיר ניתן לשימוש כמעט בכל פינה על פני כדור הארץ. אפשר לטייל איתו מארצות הברית לאירופה או לסין מבלי לנתק קשר עם עמיתים לעבודה, חברים או בני משפחה. חשבו עליו כעל מכשיר המאפשר תקשורת גלובלית במיטבה. ה- A840 הוא המכשיר הראשון בעולם ובישראל המאפשר מעבר בין טכנולוגיות באותו טלפון בלחיצת כפתור".
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, מסר כי פלאפון שמחה להציע ללקוחותיה את הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר המאפשרת שימוש במכשיר הפלאפון האישי בכל מקום בעולם.
הנאה ללא גבולות
מוטורולה 840A, למרות היותו כלי עבודה מקצועי, הוא בעל עיצוב אופנתי, במארז מסוגנן דמוי צדפה (Clam). המכשיר המתקדם מספק חווית מולטימדיה מלאה הכוללת מוזיקה וסרטונים: נגן 3MP פנימי ומצלמה מובנית באיכות 1.2 מגה פיקסלים; הראשון בישראל עם זום X4 ופלאש לצילום תמונות דיגיטליות וצילומי וידאו בפורמט MPEG4; אפשרות לכרטיס זיכרון חדש וקל מסוג T-Flash; ניתן לסנכרון מלא עם ה-Outlook במשרד; בעל צג פנימי גדול התומך ב-262,000 צבעים וצג חיצוני התומך ב-4,096 צבעים. כמו-כן, המכשיר מצויד בספיקרפון מובנה, מקש ניווט נוח להפעלה ומאפשר שליחת הודעות מולטימדיה (MMS) והורדת יישומים, כגון משחקים וספר הטלפונים הקולי של פלאפון, באמצעות טכנולוגית BREW.
מחיר
    המכשיר ישווק ברשת פלאפון. לקוחות עסקיים יוכלו לרכוש אותו במחיר של .9069 שקל (לפני מע"מ) לחודש ב-36 תשלומים. ניתן לקבל בפלאפון זיכוי בגובה של עד 50 ש"ח על מחיר המכשיר בגין זמן אוויר בארץ ובחו"ל
  • כך שמחיר המכשיר יעמוד על 90 .19 שקל לחודש, ב-36 תשלומים.
רוכשי המכשיר יוכלו לרכוש ערכת אביזרים משלימה בשווי 400 שקל, במחיר של 49 שקל בלבד. ערכת האביזרים כוללת כרטיס הרחבת זיכרון מסוג T-Flash של 32 מגה, כבל נתונים ותוכנת סנכרון למחשב.
הקמפיין
פלאפון תלווה את השקת המכשיר בקמפיין פרסומי בהיקף כחצי מיליון דולר, שיעלה מחר (יום שני), ויכלול פרסום בטלוויזיה ומודעות בעיתונות. הקמפיין, מבית משרד "באומן בר- ריבנאי", יעשה שימוש בדמות אנימציה המדלגת בין אתרים מוכרים בעולם ובכך ממחישה את יתרונות השירות החדש של פלאפון המאפשר שימוש קל ונוח במכשיר אחד בארץ ובכל מקום בעולם. סרטון האנימציה הייחודי מבוסס על השפה התקשורתית של פלאפון המעבירה את המסרים באופן פשוט ונוגע ללב, המעלה חיוך.
קרדיטים
תקציבאית: רותי ישראל; פלנר: אורן נייגר; מנהלת הפקה: דורית גווילי; מפיקה: אודליה נחמיאס; מדיה: עירית שרמן, חן גרנות; חברת הפקה: מולה; משרד פרסום: באומן-בר-ריבנאי; מנהל קריאייטיב ראשי: שוני ריבנאי; מנהל קריאייטיב: גיא בר; ראש צוות קריאייטיב: ניב חורש; ארט בכיר: אורן עמירן; מנהל קבוצת לקוחות: דרור טנקוס; סופרוויזר: רועי גפן.
אודות מוטורולה
מוטורולה (סימול: MOT) היא מובילה עולמית בתחום התקשורת, הנמנית עם מאה החברות המובילות בדירוג מגזין Fortune ומספקת מוצרים ופתרונות לניידות רציפה (Seamless Mobility) על גבי מערכות פס רחב, מערכות משובצות מחשב ורשתות אלחוטיות. ניידות רציפה פירושה שאתם יכולים להגיע אל האנשים, הדברים, והמידע שאתם צריכים בבית, במכונית, במקום העבודה, ובכל המרחבים ביניהם, מכל מקום, ובכל רגע נתון. ניידות רציפה רותמת את כוחה של ההתכנסות (convergence) הטכנולוגית ומאפשרת תקשורת חכמה יותר, מהירה יותר, יעילה יותר במונחי עלות-תועלת, וגמישה יותר. המכירות של מוטורולה בשנת 2004 הסתכמו ב-31.3 מיליארד דולר. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של החברה: [קישור]
אודות פלאפון תקשורת
פלאפון תקשורת הוקמה בשנת 1986 הייתה החברה הראשונה שהחדירה את השירות הסלולרי לשימוש בישראל. שמה של החברה הפך במהרה לשם מותג גנרי למכשיר הסלולרי. החל מ-2003 פלאפון פועלת בפריסה ארצית באמצעות הרשת המהירה CDMA 1X. בספטמבר 2004 השיקה החברה את שירותי הדור השלישי בטכנולוגיית ה-EVDO. טכנולוגיה זו מספקת לפלאפון יתרון תחרותי על פני חברות הסלולר האחרות ומאפשרת לה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים מתקדמים בזכות הקצב המהיר שלה והשימוש באפליקציות חדשות בעיקר כאלה שהיו מוכרות עד היום מתחומי הווידיאו, הטלוויזיה והגלישה באינטרנט המהיר בקצב ADSL.

תאריך:  11/04/2005   |   עודכן:  11/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il