X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים
▪  ▪  ▪


פריצת הדרך הטכנולוגית והחדשנית של ספרייט.
המותג ספרייט עולה בקמפיין אינטרנט חדשני וראשון מסוגו בישראל באפליקציית וידאו אינטראקטיבי.
המהלך בהשקעה של כ-500,000 ש"ח
הדוגמנית ויקה פינקלשטיין, שתייצג את ישראל בתחרות היופי היוקרתית מיס הוואי טרופיק, נבחרה להוביל את קמפיין האינטרנט של ספרייט.
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) ממשיכה למנף את המהלך השיווקי למותג ספרייט, המבוסס על מיצוב חדש שנבנה למותג במהלך השנה האחרונה, והחל מיום ראשון (17/4/05) יחל ספרייט בפעילות אינטרנט חדשנית וייחודית שטרם נראתה בישראל.
קמפיין האינטרנט, למותג ספרייט, בהשקעה של כ-500,000 שקל, באמצעות חברת האינטראקטיב אידואולוג'יק מקבוצת פובליסיס, הינו חלק מהמיצוב החדש של ספרייט שהושק בראשית חודש אפריל ומתמקד בשני מסרים מרכזיים של המותג: פריצת דרך ואלמנט הרעננות. הדוגמנית ויקה פינקלשטיין, שתייצג את ישראל בתחרות היופי היוקרתית מיס הוואי טרופיק, נבחרה להוביל את קמפיין האינטרנט של ספרייט.
בקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים, מוצג סרטון וידאו בו מופיעים בחור ובחורה על שפת הבריכה וגולשי האינטרנט יכולים להורות להם לבצע מגוון פעולות המתבצעות על-ידי השחקנים בו זמנית.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "אנו שמחים לשדרג באופן חדשני את האיכויות של האינטרנט כמדיה אינטראקטיבית. אין ספק, כי מדובר באחת ההפקות המורכבות והיוקרתיות שנעשו בישראל עבור פלטפורמת האינטרנט המתחברת באופן ישיר לסלוגן"The Sprite way "של המותג ספרייט".
הפקת הקמפיין כללה צילומים של מאות סצנות במטרה לחזות את מבוקשם של הגולשים,כולל סצנות מפתיעות ביותר. הצילומים התקיימו בבריכה (באחת השכונות הצפוניות של תל אביב) ונמשכו כ-10 ימים. בהפקה המיוחדת נטלו חלק עשרות שחקנים וניצבים.
ינון לנדברג מנכ"ל אידיאולוג'יק: "ב-4 השנים האחרונות בהן אנו עובדים עם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, אנו מקפידים לייצר קמפיינים חדשניים ומרגשים, ההופכים את פלטפורמת האינטרנט למדיה שבאמצעותה ניתן להעביר באופן ייחודי ערכים תדמיתייים כדוגמת ערכיו של המותג ספרייט בקמפיין הנוכחי".
קרדיטים:
מנהלת מותג ספרייט:יפית כהן-דמרי, מנהל יח"צ-אגף השיווק קוקה-קולה:תומר סגיס. אידיאולוג'יק: סמנכ"ל לקוחות שגיא סטוניס, סמנכ"ל קריאיטיב - אייל כרמי, קופירייטר - חנן כהן, ארט דירקטור - גל ממליה. חברת הפקה - אולמן סרטים, במאי - צחי פורטנוי, צלם - ניר פרידמן.
אתר הקמפיין www.otherway.co.il

תאריך:  17/04/2005   |   עודכן:  17/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il