הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" לחודש אפריל, במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא "מילקי שטראוס - שלטי חוצות" של פרסום טמיר כהן JWT. היא זכתה ב-32 נקודות, כשהיא מובילה בפרמטר הקריאטיביות (20%), אם כי לא בתרומה המשוערת למותג (6%).
במקום השני, "יצפאן - רק ללקוחות הכבלים", של פרסום שלמור אבנון עמיחיR &Y, עם 29 נקודות (11% תרומה למותג ו 7%- קריאטיביות). במקום השלישי: "דוד משה - תפוחי אדמה", של פרסום רגב קויצקי, שהובילה בתרומה המשוערת למותג - 12%, אך קיבלה רק 3% על קריאטיביות וזכתה בשקלול ב 27- נקודות.
הפרטים המלאים בגיליון אפריל של "אותות".