מחלבת טרה יוצאת בפעילות מיוחדת למעדני ומשקאות ג'ננה, שתלווה במבצע אביבי ובקמפיין חדשני משולב בטלוויזיה ואינטרנט בשיתוף רשת האופנה תמנון. במסגרת המבצע, כל המביא 6 מכסים או קרטוניות ממגוון מוצרי ג'ננה, יקבל במתנה חולצה קיצית בהדפס מדליק, באחד מסניפי רשת תמנון, הפזורים ברחבי הארץ.
הקמפיין, בהיקף מדווח של כ - 1 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום JWT, כולל סרט טלוויזיה וסרט נוסף בגרסה מיוחדת לאינטרנט באמצעות חברת "קטע קטע".
בסרטון נראה נער כבן 15 נכנס למטבח. הוא שולף כפית ממתקן הכלים ליד הכיור. הולך למקרר, פותח את דלת המקרר. פותח את המגירה בה בדרך כלל שמים גבינות ומעדנים, אך להפתעתו, במקום מעדנים יש בתוכה חולצות מסודרות כמו בארון בגדים. הוא מופתע כמובן. ואז הקריין מציג את פרטי המבצע המיוחד.
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהל צוות קריאייטיב: ארז מי-טל
צוות קריאייטיב: אמיר תורי וגדי פוליטי
מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי)
תקציבאית: מירב דואק
מנהלת תכנון אסטרטגי: סלביה גבע
פלנרית: ענת בן יעקב
מפיקה: שרון בן דוד
חברת הפקה: קטע קטע
במאי: רוברט נוימן
מנהלת תחום בטרה : רמית וירצברג רונן