X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
פעולת טרור אי שם בעולם? האם בעוד שלוש-ארבע שנים גוש האירו יהיה קטן ומבוסס יותר? "שיפוץ" בבריאות תרבות רכה יותר התחזקות דתות העולם משתנה תחזית אסטרולוגית לשבוע 24.2.12-17.2.12
▪  ▪  ▪
שינויים הדרגתיים ומתמשכים [צילום: AP]

הימים הקרובים, עד לתאריך 21.2, הם ימים בהם האנטנות של כולנו מחודדות במיוחד. הרגישות גבוהה והסביבה גם היא רגישה, עד שיש תחושה של אי-נוחות ומבוכה. ההשראה במיטבה, אבל כדאי לזכור שקל בימים האלה לטעות בשיקול הדעת בגלל מידע שגוי, שמגיע אלינו אולי לא בכוונה. אנחנו תחת השפעתו של כוכב נפטון, זה המביא את האמת הגדולה והנצחית, או את השקר וההונאה הגדולים שקיימים ביקום סביבנו.
הכל קשור באופייכם, האם קל להטעות אתכם, לספר לכם עובדות המבוססות על משאלות לב או אשליות? או שאתם חשדנים מבטן ומלידה, כאלה הבודקים כל מידע חדש שמספרים לכם. מבנה הכוכבים עלול לעורר מחשבות שליליות, הניזונות מחששות ומפחדים חסרי שחר, מחשבות שיכולות לגרום לדאגות ובמקרה הקיצוני גם לדיכאונות. למעשה, עדיף לא לתת אמון באיש, בעיקר באלה שאינכם מכירים או שכבר מזמן אתם בספקות לגבי המניעים שלהם. הזהירות מתבקשת במהלך השבועיים הקרובים, ורצוי אף שתהיה כפולה ומשולשת.
מולד ירח צפוי בתאריך 22.2.12. מבנה הכוכבים המקיפים את המולד מצביע על נושאים רפואיים, אולי על תוכנית הקשורה ברפורמה בתחום הבריאות.
אגרסיה, הומור ומשמעת עצמית
בהמשך השבוע, מבנה הכוכבים, סביב התאריך 22.2, משמעותו לא קלה, ובפרשנות אפשר לדבר על רוע ופחד, עד חלילה מוות. יש כאן מאבק בין האגו והשליטה, כמו שעון מעורר, המצלצל בשעות הערב כדי שנתעורר בזמן לפגישות המתוכננות לשעות הבוקר של היום שלמחרת. ייתכנו מצבים שבהם המתח והקושי משתלטים עלינו, גורמים לקושי גדול. לכן, במצבים כאלה רצוי לשים בצד את ה"אני", להתבדח ולצחוק על עצמנו ולתת מקום להומור שיגרום לנו להשתחרר. חשוב גם לתת לעצמנו את האפשרות לחיבוק ולאהבה, וכל אלה במטרה להרפות ולהירגע, לעצור את האנרגיה הלוחמנית ולנסות למנוע את התסכול שעלול לגרום להקצנה של מצבים.
זהו מבנה כוכבים שיכול להוביל אותנו ליישום אישי או בינלאומי של האפליקציה "אגרסיה", המתודלקת מרגשות חזקים או מחמלה. אפשר שהאנרגיה הזו תתבטא בפעולת טרור אי שם בעולם. מאידך-גיסא, יש כאלה בינינו שזכו באגו מדוד ושקול, המבוסס על משמעת עצמית והדרכה פנימית, כאלה שאינם זקוקים לשליטה מיוחדת, כי זהו חלק מאופיים. נסו לבחור את הדרך השקולה שבונה במטרה חיובית. ולא לשכוח את ההומור העצמי כדי לעבור את הימים האלה.
שימו לב לימים שבין התאריכים 24.2-20.2, כימים שבהם אין שליטה על הלשון. התוקפנות תאפיין את המילים היוצאות מפיכם, אתם ביקורתיים ומכסחים כל מי שנמצא בסביבה. חשוב שתנשמו עמוק, גם כשאתם חשים שאתם מתחממים... מילה היוצאת מהפה לא ניתן להשיבה. אלה ימים שכדאי גם להיזהר מאוד גם בנהיגה.
אסון, שביתות וסכסוכי עבודה
מולד הירח בשילובי הכוכבים עלול להביא הפתעות לא טובות, אסון שיעלה לכותרות. מבנה דומה היה בתאריך 17.12.11, כשסערה הרסנית פגעה בפיליפינים, כך שזה עלול להשפיע בדרך כלשהי, בסדר גודל דומה, במקום כלשהו על פני הגלובוס.
כוכב מארס ממשיך לטייל במזל בתולה, והביקורת של העובדים מול המנהלים "עולה וצומחת" בכל מיני מגזרים. בשבוע האחרון, היו אלה עובדי הרכבת, האחיות בבית החולים ברזילי ורמזים כבר מגיעים על משבר בדואר ישראל.
יו"ר ההסתדרות יהיה עסוק בחודשים הקרובים, בניסיון להשיג פשרות כדי להרגיע את העובדים. אבל המארס בנסיגה. כדאי להסביר ליו"ר ולאותם עובדים, שההישגים ברצועת הזמן עם מארס בנסיגה הם חלקיים, אם בכלל, כמו שנכתב כבר בשבוע שעבר על תוצאות השביתה הגדולה בנושא עובדי קבלן ועל ה"הישגים" האמיתיים בשורה האחרונה. השביתות והשיבושים מתעוררים גם במקומות אחרים בעולם וישפיעו על המצב הפיננסי ועל השווקים.

השבוע...

17.2 הירח בטל משעה 05:53 עד שעה 07:03 בבוקר. ייתכנו חוסר שקט ושינויים לא צפויים, ומומלץ להיות בשליטה עצמית. במהלך היום אתם מוכיחים יכולת לארגן ולסדר מה שצריך. נסו לשמור על רגישות, בעיקר בשיחות אישיות.
18.2 קיימת רגישות ויש יכולת לפנות מקום בבית כדי לארח חברים או בני משפחה. קיים צורך לעזור לאנשים, ליצור קרבה וחמימות, אבל לצד מחשבה ואחריות.
19.2 נוצרת תחושה של תלות בזולת וכדאי לשים לב לכך. הירח בטל משעה 11:15 בצהריים עד שעה 12:29. קשה לכם לבטא את הרצונות שלכם, אבל רגישות וקבלה, לצד שיפוט הוגן, יעזרו לכם לקבל החלטות אובייקטיביות.
20.2 שימו לב להחלטות שאתם מקבלים בנושאים כלכליים או בתחום התזונה. בשני המקרים הימנעו מהגזמה. מפגשים חברתיים מעוררים רעיונות חדשים.
21.2 החשדנות עולה היום מדרגה, לכן נסו להתרחק. בהמשך היום אתם נעזרים בכמה רעיונות אינטואיטיביים, הגורמים לאנשים להקשיב לכם ברגישות, למרות שקודם לכן הם היו ספקניים. הירח בטל משעה 18:06 עד שעה 19:31 בערב. הביטחון העצמי אינו במיטבו, אל תתנו לאחרים לפקפק ביעדים שבחרתם.
22.2 עימדו ביציבות, בטוחים בעצמכם מול ביקורת וחוסר הסכמה, האחריות היא רק שלכם ואתם בוחרים את הדרך הטובה ביותר לממש את משאלות הלב.
23.2 הירח בטל משעה 04:23 לפנות בוקר עד למחרת יום שישי בשעה 04:48 לפנות בוקר. שימו לב: ביום חמישי, במהלך היום כולו, הירח בטל. אל תתחילו דבר חדש, אלא המשיכו בשגרת יומכם.
24.2 יום למפגשים חברתיים. היוזמה במיטבה, כל העשייה שלכם מבוססת על רגשות אינטואיטיביים. צאו לעשות מה שתכננתם, בלי סימני שאלה.

שווקים וכלכלה

התאריך 19.2 אינו מבשר טובות לשווקים, מבנה הכוכבים יוצר מסמוס וההשפעה יכולה להיות יום-יומיים קודם וגם לאחר מכן. למעשה אנחנו לפני שנה מעניינת. אי-אפשר לשבת על הכורסה בנוחות, הכל משתנה במהירות. מצד אחד, זה מעניין ומאתגר משקיעים, אבל אלה מצבי כוכבים שיכולים גם לעורר סיוט אישי. אולי זה הזמן לבעלי הלב החלש, לצאת ולהכניס את הכסף להגדרה של חסכונות, בשביל השקט האישי.
המשבר העולמי מתרחב והתגובה של השווקים גורמת להתחזקות הדולר, שזה די מבלבל. ירידת הדירוג לבנקים ולבתי השקעות בארה"ב ממשיכה, יחד עם חוסר יכולת לשלוט בחוב שלה והבזבוז לכאורה ממשיך. אם אנחנו רואים את יוון בוערת, בגלל המוחים נגד הדרישה לחיות בצניעות, ברמה נמוכה יותר, לצמצם הוצאות, זה יתרחש בעתיד גם בעוד כמה ממדינות אירופה, יפן וגם בארה"ב.
ירידה בהוצאות זו אולי הדרך לצאת ממצבי מצוקה נואשים, אבל מבנה הכוכבים ממליץ על תוכנית כלכלית ארוכת טווח (בקרוב, סאטורן במנעד עם פלוטו), לכמה שנים, כדי להחזיר את אמון האזרחים במערכות הכלכליות בכל מדינה בזכות עצמה, ולבנות שיטה שניתן ליישם אותה, במקום הבטחות שווא וכדורים פורחים שעפים לאי-שם.
שנת בחירות והקטנת הוצאות
בארצות הברית יש בעיה וגם צרפת במצב דומה. אלה מדינות הנמצאות בשנת בחירות, והדרישה להקטין את ההוצאות לא תביא את הבוחרים לקלפי, אבל אולי שיחות ישירות וכנות עם האזרחים יכולות לעזור. זה סימן שאלה גדול, מאחר שבינתיים יש שם הרבה סיסמאות שעפות באוויר, והאמת על המצב הכלכלי שם היא נעלם גדול.
בשבוע שעבר נכתב כאן: "...נתחיל עם יוון (13.1.1822), שם עומדת לפרוץ סערה שתתבטא בהתפרצות עצבנית של ההמונים, ויכולה להביא לתהפוכות בין התאריכים 24.3-4.3. הכעס ואי-היציבות יחריפו ועלולים להפוך לאלימים בין התאריכים 15.3-10.3. האזרחים היוונים יהיו נסערים לאורך חודש אפריל, בעיקר עם כוכב מארס המטייל באיטיות".
האלימות החלה שם כבר בסוף השבוע האחרון, אבל בינתיים האיחוד האירופי דחה את ההחלטה על סיוע ליוון, ומן הסתם אנחנו התחלנו לראות רק את הקדימון לסרט. קשה לאזרחים שם לקבל את המציאות החדשה. אחרי שעוד כמה מדינות יבקשו סיוע, לא נופתע אם נפגוש בסוף התהליך (2016-2015) גוש אירו קטן יותר, מבוסס יותר.
יחד - וכל אחד לחוד
בגלל מבנה הכוכבים אורנוס/פלוטו, היציאה מהמצב הכלכלי השביר תשתרע לאורך כמה שנים (עד שנת 2020 בערך). רק תמיכה במנהיגים שיוכלו ליישם תוכנית רצינית ארוכת טווח, תעזור לקצר תהליכים.
אורנוס, השוהה במזל טלה, הוא כוכב המסמל את מזל דלי, שמבקש להשיג זכויות אזרח, מבקש הבנה לצד הסוציאלי והומניטרי, אבל שומר על ריחוק. האזרחים רוצים מנהיג שיבין אותם, שישמור על רווחה חברתית כלכלית, אבל שלא יתערב להם בחיי היומיום. כוכב פלוטו רוצה קרבה, שליטה, שלא פעם גולשת לכוחניות. המנעד המאתגר בין שני אלה מחפש את האיזון בין הקרוב-רחוק, כלומר מערכת יחסים בין השלטון והאזרחים, תחת הכותרת "שנינו יחד וכל אחד לחוד". תחשבו על זה, גם אצלנו.

רוח התקופה - כוכב נפטון במל דגים

כאשר כוכב נפטון היה במזל דגים, החל בשנת 1849, דארווין יצא עם תורתו החדשה על התפתחות האבולוציה, תיאוריה שאתגרה את המנהיגות הדתית. בשנת 1859 עירער דארווין על הכתובים בנושא מוצא האדם וזיעזע את אמות הסיפים. האם בשנים הקרובות יגיע עוד מידע בנושא?
אין ספק שעולם הבריאות יושפע ממעבר הנפטון, אם זה במבנה בתי החולים, תרופות חדשות, טיפולים חדשים וכל הנושא הבריאותי, שיעבור בנייה מחדש ו"שיפוץ" הקיים. הנפטון, שיש בו גם כוח מרפא, יכול להביא את ההילינג כתחום המוכר גם כחלק מטיפולים בריאותיים. נפטון מסמל גם תרופות, סמים, אלכוהול ואסקפיזם. לאיזה כיוון יתפתחו כל אלה, האם סמים קלים יותרו לשימוש? המיסטיקה לגווניה, תורות שאופיין רגשי וייעודי יותר, יתחזקו.
ייתכן שעד שנת 2025, כשנפטון ייצא ממזל דגים ויעבור לטלה, נכיר בפתרונות חדשים לאנרגיה, המבוססים על כוחם של המים.
התרבות שלנו תקבל גוון רך יותר, עם הרבה ריקודים ושירה. אולי נחזור לתקופה בה הסרטים יהיו יותר רומנטיים, פחות אלימות, וכך גם תוכניות הטלוויזיה ומשחקי המחשב. היצירתיות תהיה רחבה יותר, ההשראה תקבל גוונים חדשים.
חיזוק, התחזקות והתחדשות
כל הדתות הגדולות בעולם (יהדות, נצרות, איסלאם, בודהיזם והינדו) יפרחו ויתחזקו יותר בשנים הבאות, ואנו כבר רואים את כוחם של האחים המוסלמים. גל המהפכה הביא למחשבה על אביב דמוקרטי אידיאלי בארצות ערב. ובמציאות החדשה, כל העולם מביט מופתע כיצד התהליך, הצובר כוח ושליטה, מקבל גוון שונה לחלוטין... גם אצלנו ביהדות, יש גוונים חדשים שמשמעותם "התחזקות".
דרך אגב, גם המוזיקה יונקת מילים (מאז מעבר כוכב פלוטו ב-2008 למזל גדי האוהב את המסורת) מהמקורות התרבותיים המסורתיים, ועתה גם הצלילים. אנשים מחפשים תשובות, רוצים להבין מה שקיים מעבר לרציונליות, לכן הפנייה תהיה לאנשים שכוחם הוא בהבנה של היקום, עם כלים שהם לא תמיד קונבנציונליים.
נזכור שנפטון לא תמיד נחמד, הוא יודע כיצד לערפל מסרים, לשחק משחקים ולגרום לטריקים ושטיקים, נוכלות במסכה מפתה ומחייכת. מרחוק תמיד חושבים ש"הדשא של השכן ירוק יותר". מתקרבים ורואים שאלה רק משטחי פלסטיק ירוק.
מאז שנת 2008, כשכוכב פלוטו עבר למזל גדי, בהמשך מעברו של אורנוס למזל טלה, ועתה מעברו של נפטון למזל דגים. אנו צפויים לעוד מעבר משמעותי שישפיע לא מעט על חיינו, זהו מעברו של כוכב סאטורן למזל עקרב במהלך אוקטובר 2012. נכון, העולם שלנו משתנה ומעוצב מחדש בהדרגה.
"כל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטלה וגוררת עוון" [אבות ב', ב'].

תאריך:  17/02/2012   |   עודכן:  17/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הומניטרי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
תערוכת "אתא" מוצגת עתה במוזיאון הדואר והבולאות. במוזיאון הדואר חושפים היסטוריה ומספרים סיפור של דור, סיפורם של ערכים
נדב פופלבסקי
בעידן שבו האפשרות לצפות את התנהגות השווקים מוחלפת בחוסר ודאות, המודל של הוצאה קבועה הופך למסוכן מדי לקיומו של העסק. "מחשוב ענן" מאפשר לעסקים ליהנות מכוח מחשוב, שהופך השקעה בתשתית והוצאה קבועה - להוצאה חודשית משתנה וגמישה. ספקיות שירותי ענן, מחייבות את לקוחותיהן לפי העיקרון "לא השתמשת - לא שילמת"
אורן פרסיקו
במועצת העיתונות שמחו על התוקף שהעניק בית המשפט לתקנון האתיקה ודנו בדרך להנחילו לעיתונאים. בן-דרור ימיני הציע צעדי ענישה חריפים, אולם הצעתו של עמוס שוקן היא זו שהתקבלה
איתמר לוין
אדם המואשם בפרשה חמורה של סחר באיברים שוחרר בהסכמת המדינה למעצר בית, אך הפר שוב ושוב את תנאי שחרורו. למרות זאת, הסכימו בית המשפט והתביעה לתת לו עוד הזדמנות - וגם אותה לא ניצל. אפילו כאשר נשלח כעת למעצר עד תום ההליכים, אומר בית המשפט העליון שאולי בעתיד ניתן יהיה לשוב ולשחררו
מאיר עוזיאל
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il