X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם EDS ישראל; הפרויקט משלב מודולים מרכזיים של משאבי אנוש, שכר, הדרכה והסכמי עבודה
▪  ▪  ▪

חברת EDS ישראל נבחרה ליישם עבור קק"ל מערכת משאבי אנוש מבוססת חבילת התוכנה של SAP .
יישום המערכת בקרן קיימת לישראל, יסייע לחטיבת משאבי האנוש בקק"ל לנהל ביתר יעילות את תיקיהם האישיים של כ-1500 עובדי הקרן הפעילים וגימלאי הקרן. המערכת תאפשר לבצע תהליכי גיוס והדרכה יעילים, להקים ולנהל את המבנה הארגוני, כולל כיסוי מלא לתחומי ניתוח עיסוקים ותכנון קריירה.
ביישום לקק"ל, כמו ביישומים דומים נוספים שבוצעו ע"י EDS ישראל בשנים האחרונות, ישולב ויופעל גם מודול ה-time-Management - הנועד לאיסוף וניתוח שעות המבוצעות בפועל. במודול זה נאגר המידע של שעות העבודה ושל ההיעדרויות של עובדים. כמו כן, מוגדרים בו הסכמי העבודה של הקרן הקיימת לישראל עם עובדיה. המערכת תומכת בביצוע ניתוח עסקי של שעות על-פי ההסכמים החתומים, ותוצאות ניתוח השעות מועברות במימשק אוטומטי למערכת השכר.
    בנוסף ליישום מודול SAP
  • HR בקק"ל, כולל הפרויקט גם תהליך של החלפת מערכת שכר בקק"ל. מערכת השכר החדשה תופעל תוך מימשק אינטגרטיבי מלא עם מודול ה-SAP. חלקו של הפרויקט בתחום השכר מבוצע כשיתוף פעולה בין חברת EDS ישראל וחברת "חילן-טק". רשיונות ל- SAP תספק חברת נס טכנולוגיות, נציגת SAP בישראל .
EDS העולמית הינה ספק שירותי המיחשוב הגדול בעולם. EDS ישראל ממנפת את היכולת הגלובאלית תוך התאמה לצרכים הישראלים הספציפיים.
    היחידה העסקית "תעש-EDS", בהיותה הגורם המספק שירותי מיקור חוץ מלאים בתחום ה- IT, לתעש - התעשיה הצבאית, צברה במשך השנים ניסיון עשיר ומגוון ביישום פרויקטי SAP
  • HR. היחידה מלווה את הלקוחות הרבים מרגע הקמת הפרויקט ובמשך כל תקופת מימושו השוטף.
בין הלקוחות בתחום זה נמנים: שטראוס, סלקום, חיל-הים, GIVEN-IMAGING, YES ואוסם. מעורבות היחידה שונה בין הפרויקטים השונים. חלק מהפרויקטים בוצעו תחת אחריות כוללת של EDS ובחלקם ניתנו שעות ייעוץ וליווי לפרויקט ספציפי בקבלנות משנה.
אודות EDS:
EDS העולמית, שנוסדה בשנת 1962, הינה החברה המובילה בעולם בתחום שירותי טכנולוגיית המידע. החברה מספקת שירותי ייעוץ לניהול, פתרונות לעסקים ולמסחר אלקטרוני.
החברה, הפועלת על בסיס גלובאלי, מעסיקה למעלה מ- 140 אלף עובדים, פועלת ב- 60 מדינות ומשרתת כ- 10,000 לקוחות בכל העולם במגזרי התקשורת, האנרגיה והכימיה, השירותים הפיננסיים, הממשלה, הבריאות, התיירות והתחבורה. הכנסותיה בשנת 2001 הסתכמו ב- 21.5 מיליארד דולר, וצבר ההזמנות של החברה לסוף השנה שעברה הסתכם ב-31.4 מיליארד דולר.
EDS ישראל היא חברת בת של EDS העולמית, הפועלת בארץ מאז אמצע 1995 ובראשה עומד יאיר פכט. EDS ישראל, המעסיקה כ- 650 עובדים, מספקת לשוק המקומי את קשת השירותים של החברה העולמית - שירותי ניהול מיחשוב כוללים, שירותי Outsourcing, פיתוח ושילוב מערכות, e-Solutions ויעוץ ERP - עבור לקוחות במגזרים השונים של המשק הישראלי.

תאריך:  10/04/2002   |   עודכן:  10/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il