חברת דפי זהב יוצאת בקמפיין שיווקי בהיקף של כ - 3 מיליון שקלים. הפעילות כוללת קמפיין פרסומי, קידום מכירות ופעילות אינטראקטיבית במגוון ערוצים תקשורתיים, המתבססים על שיתוף הציבור הרחב בעשייה ה"דפי-זהבית".
השבוע עולה קמפיין פרסומי חדש של דפי זהב באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי תחת הסיסמא "מתחדשים בקצב החיים". הקמפיין יציג את חדשנות הסיווגים שמציעה החברה תוך הצגת סיווגים חדשים, מקוריים ויוצאי דופן, אשר נוספו בעת האחרונה, בהם: טיפול במגנטים, טיפול באמצעות חוצנים, שיפור התפקוד המיני ומאות סיווגים חדשים נוספים שהושקו לאחרונה. הקמפיין יימשך שלושה שבועות בטלוויזיה ובאינטרנט.
ארז משאלי, מנהל השיווק של דפי זהב: "מדובר במהלך אסטרטגי שיתמקד בחיזוק הקשר עם ציבור המשתמשים והגברת מעורבותם במותג דפי זהב ובמוצרים שהוא מציע, מתוך כוונה להעצים את הרלוונטיות שלו בקרב הצרכנים". עוד הוסיף משאלי: "דפי זהב רואה עצמה במרכזו של עולם הצרכנות וככזו נותנת ותיתן לצרכנים מענה בכל המדיות הרלוונטיות. בקרוב נשיק שירותים לאיתור בתי עסק גם בסלולר".
במסגרת הקמפיין תפנה דפי זהב באמצעות האינטרנט אל הציבור בבקשה להעלאת רעיונות לסיווגים חדשים ומקוריים. הסיווג המוצלח ביותר מבין אלו שייבחרו ויאומצו על-ידי דפי זהב יזכה את יוצרו בפרס כספי.
דפי זהב מספקת מידע מקיף ודינמי על מוצרים, שירותים ועסקים, מקנה כלים לבחירה ביניהם, ומעמידה עזרים להשלמת עסקות בין קונים ומוכרים, בכל מקום - באתר
www.d.co.il במכשירי הסלולר, וכן בכ-80 מדריכים מודפסים, המופצים חינם בכ-5 מיליון עותקים.
דפי זהב בבעלות מלאה של קרן ההשקעות מרקסטון, המנוהלת על ידי רון לובש ואמיר קס. עד כה השלימה הקרן גיוס של 500 מיליון דולר, המיועדים להשקעה בישראל.