X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם GammaCan
▪  ▪  ▪

GammaCan International Inc. OTCBB:GCAN, המפתחת טיפולים חיסוניים לסרטן ולמחלות קשות אחרות, הודיעה היום על מינוי של ד"ר דייוויד סידרנסקי למועצת הייעוץ המדעי.
ד"ר דייוויד סידרנסקי הוא מנהל מחלקת המחקר של סרטן הראש והצוואר בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס. הוא גם פרופסור לאונקולוגיה, כירורגיית אוזן גרון - ראש וצוואר, רפואה תאית ומולקולרית, אורולוגיה, גנטיקה ופתולוגיה באוניברסיטה ובבית החולים ג'ונס הופקינס. ד"ר סידרנסקי הוא בעל הסמכה ברפואה פנימית ואונקולוגיה רפואית מטעם המועצה הרפואית האמריקנית. ד"ר סידרנסקי כיהן כמנהל Imclone מינואר 2004.
הוא ייסד מספר חברות ביוטכנולוגיה פרטיות, וכיהן בכמה וכמה מועצות ייעוץ מדעי של חברות פרטיות וציבוריות רבות, ביניהן Medimmune, Roche ו-Amgen. בעבר כיהן במועצת היועצים המדעיים של NIDCR והיה חבר בוועדה המייעצת לנושא דנ"א רקומביננטי (Recombinant DNA) במכון הבריאות הלאומי NIH (RAC).
ד"ר סידרנסקי יושב בכמה וכמה מערכות עיתונים, הוא פרסם למעלה מ-250 חיבורים מקצועיים ותרם למעלה מארבעים סקירות ופרקים על מחלת הסרטן ובבעלותו כמה וכמה פטנטים ביוטכנולוגיים רשומים. הוא זכה בפרסים ובכיבודים רבים, ביניהם פרס Sarstedt International לשנת 1997 מטעם האגודה הגרמנית לכימיה קלינית, פרס Alton Ochsnerבנושא בריאות ועישון לשנת 1998 מטעם הקולג' האמריקני של רופאי חזה ופרס הילדה וריצ'רד רוזנת'ל לשנת 2004 מטעם האיגוד האמריקני לחקר הסרטן.
"ניסיונו הרב של ד"ר סידרנסקי בביוטכנולוגיה ובפרמצבטיקה, לרבות חברותו במועצות ייעוץ מדעי ובמועצות מנהלים והישגיו המדעיים שזכו להכרה בין-לאומית, יהיה נכס רב ערך לגאמקן, בהמשך פעילותה בשלב השני של הניסויים הקליניים שעליו נמסר באחרונה," ציין ד"ר דן ג'יי גלוואן, מנכ"ל.
"הסכמתו של ד"ר סידרנסקי לקבל את המינוי רק מחזקת את התלהבותנו להעביר את המוצר מבוסס ה-IVIg ניסויים קליניים עד לשלב המסחור," סיכום גלוואן.
כהונתו של ד"ר סידרנסקי כחבר במועצת הייעוץ המדעית אינה מהווה ואינה רומזת על תמיכת אוניברסיטת ג'ונס הופיקנס או בית החולים ג'ונס הופיקנס ומערכת הבריאות.
על גאמקן
גאמקן מתמקדת במסחור של טיפול חיסוני מהפכני למחלת הסרטן, אשר החברה מאמינה באפקטיוויות שלו בצמצום ההתפשטות הגרורתית של טווח רחב של סוגי סרטן. הטיפול שמציעה גאמקן מבוסס על IVIg, מוצר בטיחותי ובלתי רעיל יחסית המופק מפלזמה אנושית, המשמש כיום לטיפול במגוון כשלים חיסוניים ומחלות אוטואימוניות. הוא פועל על-ידי חיזוק מערכת החיסון של המטופל. מומחים רבים רואים כיום את הטיפול החיסוני כחלופה העתידית לכימותרפיה הסטנדרטית של ימינו.
כעשרים חברות מייצרות IVIg והיקף המכירות העולמיות הנוכחי עולה על 50 טונות בשנה בשווי משוער של יותר ממיליארד וחצי דולר. IVIg משמש לטיפול במחלות אוטואימוניות ומחלות דם מסוימות וכתחליף לנוגדנים בקרב אנשים שאינם יכולים לייצר אותם. למידע נוסף על גאמקן נא לבקר באתר: [קישור] או לטלפן למטה החברה בגבעת שמואל, ישראל בטלפון 972-3-5774475.
הצהרת נמל מבטחים
מידע הנמסר במסמך זה שאינו בגדר עובדות היסטוריות הוא בבחינת תחזיות לעתיד. התחזיות לעתיד הכלולות בהודעה זו כוללות פרטים בנוגע למסחור טיפול חיסוני למחלת הסרטן ולתכשיר שמפתחת החברה לחיזוק מערכת החיסון של חולי סרטן עד לאישורו כטיפול אפקטיווי. התוצאות הממשיות של הטיפול ושל החברה עשויות להיות שונות מהותית מאלה המובעות בתחזיות לעתיד.
גורמים שעלולים להביא לשוני מהותי בתוצאות הממשיות הם, בין היתר: סיכונים ואי-ודאיות, כגון אי-יכולת לממן את המשך הפיתוח של הטכנולוגיה, קשיים טכניים בלתי צפויים בתהליך הפיתוח, אי-יכולת לקבל אישור רגולטורי לשימוש בבני אדם, טיפולים מתחרים שמתגלים כאפקטיוויים יותר, זולים יותר או עדיפים לצרכן מסיבות אחרות, אי-יכולת לשווק את המוצר שאנו מייצרים, וגורמים נוספים שעלולים, בין היתר, לעכב או למנוע את השקת המוצר או להביא לכישלון החברה. למידע על גורמי הסיכון נוספים נא לעיין בגורמי הסיכון הקשורים למחקר רפואי אחר הנמצא בשלב מוקדם ולחברות פיתוח אחרות במסמך שהוגש למועצה לניירות ערך באדגר.

תאריך:  01/05/2005   |   עודכן:  01/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il