בעלות של 600,000$
חברת נגב יוצאת בקמפיין לדור החדש של אריחי נובו באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB. מדובר בשלב השני של קמפיין התדמית "תתחדשו בנגב ותראו לכל העולם". גם הפעם מככבת בסרטון ענת וקסמן כבעלת בית גאה המציגה את הבית שלה כמו מדריכה במוזיאון לקבוצה בינלאומית של מבקרים. בעלת הבית מפתיעה ומבקשת מהמבקרים להוריד נעליים, כדי שיוכלו להרגיש את הנובו שלה.
בדור החדש של נובו מציגה נגב קו חדשני הכולל פיתוחים ועיצובים חדשים וביניהם אריחים דמויי בטון, שיש, צפחה ועוד. הקמפיין בעלות מדווחת של 600,000 דולר, כולל גם מודעות בעיתונות ושילוט חוצות.
סיסמת הקמפיין: "נובו 2005 - הדור הבא".
סמנכ"ל קריאטיב: אורי ששון
קופירייטר: זאב נבו
ארט דיירקטור: אילן פרחי
מנהלת לקוחות: מירה פינקלשטין
במאי: עודד דוידוף
צלם: דני שניאור
צלם סטילס: רמי ארנולד
עורך: מאור קשת
לפרטים נוספים: נגה שריד, 03-6889906
בברכה,
אורית בלום
סמנכ"ל לקוחות
"סיגל אביטן תקשורת"