X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם אגיס
▪  ▪  ▪

חברת אגיס תוציא במסגרת מהפכת ה-GSL שלושה תכשירים מסדרת אגיסטן למכירה ישירה ובהם: אגיסטן לטיפול בפטריות; אגיסטן אלוורה; אגיסטן בייבי לטיפול בתפרחת חיתולים.
לדברי אורלי כהן, מנהלת תחום ה-OTC באגיס, מוצרי אגיסטן הראשונים לצאת במסגרת ה-GSL היות ומדובר במותג המוביל והחזק בקטגוריה שאגיס שואפת להגדיל את נפיצותו ונגישותו.
רקע
חברת אגיס הינה חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל. אגיס הינה חברת התרופות היחידה, לה שני מרכזי הפצה המקנים לה יתרונות ביכולת להגיע למקסימום נקודות מכירה וזאת הודות לערוץ הפצה קלאסי של תרופות לבתי מרקחת, רשתות פארם וקופות חולים לצד ערוץ הפצה לרשתות המזון, סופרמרקטים וחנויות נוחות (באמצעות מותגי נקה וקרלין).
מגמות הצפויות בענף:
העצמת תפקידו של הצרכן: מכירת תרופות בנקודות ללא רוקח מעצימה את תפקידו של הצרכן ואת הנגישות שלו לתרופות. הוא יצטרך להיות פעיל ואקטיבי בתהליך הרכישה משמע, לקבל החלטות קנייה לבדו על בסיס היכרות מוקדמת עם התרופה/יצרן (SELF MEDICATION).
מיתוג תרופות: היות והבחירה עוברת לידי הצרכן יופנו מאמצים שיווקיים למיתוג תרופות. הצרכן יקנה תרופות שהוא מכיר שהם ב-top of his mind. המשמעות המעשית של המיתוג תהיה באריזה אטרקטיבית עם הבלטה לשם, פירוט רחב של כל התכונות והיתרונות של התרופה ובולטות על המדף. האריזות יהיו הרבה יותר ברורות בכמות המידע שיספקו - בשפה שתהיה ידידותית ומובנת לאדם הסביר.
התחזקות ה-private label: רשתות ישווקו מותגים פרטיים שיעמדו לצד המותג מוביל בקטגוריה.
מחיר: ההערכה כי תחול ירידה במחירי התרופות אינה עומדת במבחן המציאות. למרות שהתחרות תגדל מחירים לא ירדו בשל ההשקעות בעיצוב האריזות והשקעות במערך ההפצה: החברות נדרשות להשקעות בהתאמת אריזות וגרפיקה: האריזות צריכות להכיל מידע רחב; הכנת עלוני מידע - 4 שפות (עברית, אנגלית, ערבית ורוסית); הוספת מדבקות - TAMPER PROOF כל אלה ועוד לא יביאו להורדת מחירים.
פרסום: היקפי פרסום של המותגים המובילים יגדלו. בנקודות המכירה יחזיקו מותגים מוכרים ובמובילים בעלי גלגול מלאי גבוה. מעמדו של המותג הבינוני והקטן יצטמצם. מסיבה זו אגיס יוצאת בראש ובראש עם מותג מוביל בקטגוריה - אגיסטן.

תאריך:  11/05/2005   |   עודכן:  11/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il