X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Freescale
▪  ▪  ▪

Freescale Semiconductor הכריזה על שני מעבדי האותות הדיגיטליים (DSP) הראשונים, ממשפחת שבבי ה-MSC812x DSP, אשר מבוססים על טכנולוגיית 90 ננו-מטר, ניתנים לתכנות ומשלבים את עוצמת המחשוב של ארבע ליבות בקצב של 500 מגה-הרץ כל אחת.
שני השבבים, MSC8122 ו-MSC8126, אשר פותחו במרכז הפיתוח של החברה בהרצליה, מבוססים על טכנולוגיית StarCore של Freescale והכוח המשותף של ליבותיהם מגיע לעוצמת חישוב של 2 ג'יגה-הרץ.
Freescale Semiconductor היא יצרנית שבבי ה-DSP השניה בגודלה בעולם, והראשונה שמייצרת שבבי DSP בטכנולוגיית 90 ננו-מטר, אשר ניתנים לתכנות ומרובי ליבות, ואף מייצרת אותם בייצור המוני. המעבד החדש תוכנן במיוחד עבור משימות עיבוד מרובה ערוצים של קול, נתונים, פקס ווידאו.
יתרונם של השבבים החדשים הוא ברמת ביצועים גבוהה מאוד, המקבילה לרמת הביצועים של שבב DSP בעל ליבה אחת, אשר פועל בקצב של 2 ג'יגה-הרץ ומספק 16 GMACS. זוהי רמת הביצועים הגבוהה ביותר בשוק, עבור שבב DSP הניתן לתכנות. בנוסף, עלותם הזולה, יחסית, של השבבים וצריכת האנרגיה הנמוכה שלהם הופכים אותם לאידיאלים. "במשפחת השבבים החדשים יש, למעשה, שיפור בביצועי סדרת ה-X810, שמאפשר לספק את המספר הגבוה ביותר של MMACS לרכיב DSP אחד", מציין ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל Freescale ישראל, "אנו גאים לספק ללקוחותינו את ה- DSP החזק ביותר בשוק כיום".
שבבי משפחת ה-MSC812x DSP מאפשרים דחיסת נתונים רבה יותר בערוצי תקשורת אלחוטית ושליחת נתונים במהירויות גבוהות במיוחד. "שבבי ה-DSP החדשים הינם חלק מסדרת מוצרי ה-DSP המובילים, שיוצאים בקביעות ממרכז התכנון של Freescale Israel", אומר שמואל ברקן, מנכ"ל משותף ב-Freescale ישראל".
Freescale ישראל הייתה אחראית מאז ומעולם לפיתוח של שבבי DSP HIGH END, עבור Freescale העולמית. כך מעניקה Freescale ללקוחותיה יתרון משמעותי על פני מתחריהם".
Freescale Semiconductor Inc
Freescale Semiconductor Inc פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה-wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-25 מדינות. Freescale Semiconductor Israel כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל בישראל.
Freescale Semiconductor Israel Ltd (בשמה הקודם: מוטורולה סמיקונדקטור ישראל בע"מ) נוסדה בשנת 1982. החברה מתכננת ומפתחת מיגוון של מוצרי VLSI - מעבדים לתקשורת נתונים, מגוון מעבדי אותות דיגיטליים לטלפונים סלולריים ולתשתיות של תקשורת סלולרית ולטלפונית אינטרנט, ומעבדי אפליקציה. מרכז התכנון כולל גם פעילויות נרחבות בתחומי תוכנה, חומרה, תיב"מ (CAD) , מחשוב, בדיקות וניתוח-כשלים. זהו מרכז התכנון הגדול ביותר של פריסקייל סמיקונדקטור אינק. בעולם. מרכז התכנון מנוהל ע"י ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל. פעילות השיווק, מכירות ותמיכה טכנית מנוהלת על-ידי שמואל ברקן, מנכ"ל משותף.

תאריך:  17/05/2005   |   עודכן:  17/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il