בסקר, שערכה לאחרונה חברת פרומדיקו בנושא משחות נגד תפרחת חיתולים, בקרב 200 אימהות לתינוקות, שגילם המירבי הוא שנתיים נמצא כי שתי התכונות החשובות ביותר לאימהות הן: יעילות המשחה - יכולתה למנוע אדמומית ומרקמה הנעים - המשפיע על כושר ספיגתה.
בפרומדיקו הרימו את הכפפה והחליטו להבליט לצאת בקמפיין חדש המבליט את המרקם הנעים והייחודי של ה-DAILY CARE.
וכיצד מבליטים תכונה כזאת? בפרומדיקו הוחלט להציב בפני ההורים אתגר: מרחו על העור שלכם את המשחה שאתם מתכוונים למרוח על ישבן התינוק שלכם וחושו את מרקמה. אם היא נעימה לכם - היא תהיה נעימה גם לתינוקכם.
ההתנסות הזאת, מאמינים בפרומדיקו, תמחיש להורים כי רוב המשחות בישראל לטיפול בתפרחת חיתולים אינן נעימות לתינוקות. הן אינן נספגות טוב, ואפילו אחרי רחצת התינוק אפשר לראות שאריות שלהן על עורו.
קריאה זאת להורים היא חלק מקמפיין ראשון בארץ ל-DAILY CARE, או בשמה המוכר יותר בארה"ב: Desitin Creamy, המיוצר על-ידי חברת התרופות הגדולה בעולם - פייזר. הוא כולל את החומר הפעיל במשחה דזיטין, המיוצרת גם היא על ידי פייזר, חומר שהופכו ליעיל פי כמה מהמתחרים במניעת תפרחת חיתולים. ואכן, בארה"ב ה- הוא הקרם הנמכר ביותר! מזה שנים. לעומת זאת בישראל, כמעט ולא הושקעו בו עד היום תקציבי שיווק, ולכן רמת המודעות אליו נמוכה.
הקמפיין החדש מדגיש את ההבדלים בינו לבין המתחרים באמצעות השינוי האסטרטגי בהגדרתו: קרם יומיומי לטיפוח והגנה על עור התינוק - לא משחה!
כמוצר בעל אפיל קוסמטי הוא אכן בעל מרקם נעים במיוחד, עם יכולת ספיגה מהירה בעור התינוק, שילוב מרכיבים ייחודי הסופח נוזלים, יכולת יצירת שכבת הגנה ומניעת רטיבות, קל לניקוי, בעל ריח נעים ומתאים לשימוש יומיומי.
גם אריזתו נוחה יותר. ל-DAILY CARE פקק, המאפשר פתיחה מהירה ביד אחת (כאשר השנייה אוחזת בתינוק) ושפורפרת לחיצה (בניגוד לשפורפרות של המתחרים, שכאשר הן מתרוקנות - קשה לסחוט מהן את המשחה).
הסרטון, שישודר בערוצים 2 ו- 10 מדבר בשפה שבאה מעולם הקוסמטיקה, נקיה, מוארת ולבנה. בסרט נראים אם ובנה התינוק לאחר אמבטיה. הם משחקים ומשתעשעים. תוך כדי משחק מורח התינוק מעט קרם על פניה של האם, שמספיגה אותו בהנאה בעור פניה. האם סיימת לחתל את התינוק ושניהם נרדמים.
במהלך חודש יוני יוצבו "טסטרים" בסניפי הסופר פארם וכך יוכלו ההורים לנסות את הקרם ולחוש בעצמם כמה הוא נעים.
במקביל, משיקה פרומדיקו מבצע, שישתף את האמהות והתינוקות בקמפיין:
במסגרת הקמפיין יוזמנו אמהות לשלוח דרך האינטרנט (
www.dailycare.co.il), טיפ אישי לטיפוח התינוק, בתוספת של תמונה של האם ותינוקה, מצולמים עם אריזת המוצר.
בכל חודש ייבחרו שלושת הטיפים המוצלחים ביותר, והאימהות הזוכות, יככבו בפרסומי המותג יחד עם התינוקות שלהן.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום מורדי & גורן
תקציב: כ-250,000 דולר.
הקמפיין יכלול סרט טלוויזיה, מודעות במגזינים להורים, פרסום באינטרנט, דיוור ישיר בשיתוף רשת שילב ופעילות קד"ם.
קרדיטים: מנהל קריאטיב - אסי יריב, ארט דיירקטור - אסי גורטנברג, מנהלת לקוחות - דקלה מלמוד, תקציבאית: שמרית סקורניק, מפיקת משרד - מיכל כהן, חברת הפקה: גפן הפקות, במאית: יעל אלרוד