בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי ל"זכאות פועלים" בהשתתפותו של יאיר לפיד. הקמפיין, שיעלה ב-24 במאי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, יימשך שבועיים ויכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים, שילוט חוצות, תשדירי רדיו ופרסום באינטרנט.
הקמפיין נועד להעביר את המסר, כי מהיום נהנים שני מיליון לקוחות בנק הפועלים מ"זכאות פועלים" - מוצר חדשני, ראשון מסוגו, המקנה להם זכאות למשכנתא בתנאים מועדפים.
כל לקוחות בנק הפועלים זכאים להטבה במשכנתא בשל היותם לקוחות הבנק.
סרטון הקמפיין מציג בשפה פשוטה ובהירה את זכאותם של לקוחות בנק הפועלים להגשים חלומות כמו גם חלום גדול של רכישת בית. נראים בו אנשים, המייצגים את לקוחות הבנק, שעומדים מול ביתם החדש ואומרים "אני זכאי", ובסופו מוסבר כי הם זכאים ל"זכאות פועלים".
רקע על "זכאות פועלים":
לראשונה בישראל יוכלו לקוחות בנק הפועלים ליהנות מהטבות ייחודיות במשכנתא בזכות פעילותם בבנק. רמת ההטבות מדורגת כ"זכאות פועלים", ובדומה לזכאות במשכנתאות שמעניקה המדינה, תחושב ההטבה בבנק הפועלים על-ידי ניקוד הנגזר מפרמטרים המאפיינים את פעילותו הבנקאית של הלקוח: ותק הלקוח בבנק, היקף השקעותיו, הלוואותיו, כרטיסי האשראי העומדים לרשותו ועוד. מספר הנקודות הסופי ייקבע לכל לקוח על בסיסי חישוב של כל קטגוריה בנפרד. נקודות הזכאות מאפשרות ללקוחות הבנק לקבל את המשכנתא בריבית אטרקטיבית מאוד.
קרדיטים לקמפיין:
משרד הפרסום - אדלר חומסקי
מנהל לקוחות - ענת לבנטון
סופרוויזר - אורי גורן
תקציבאית - נילי כהן
מנהל קריאטיב ראשי - יונתן סטירין
מנהל קריאטיב - רונן פונארוב
צוות קריאיטיב:
קופי - אריאל אילין
ארט - יעל גרזון
מנהלת מחלקת הפקה - רינת קינן
מפיקה - נוגה שגיא
מדיה פלנרית - ליאת בראונשטיין
מנהל פלנינג - אורי לברון
פלנר בכיר - ערן פרידמן