כולם מדברים כיום על תוכן סלולרי, אבל על-פי רוב לא באמת ברור מי ומה קורה בשוק הזה...
בימים אלו התחלתי לטפל ביחסי הציבור של חברת "תטיס תקשורת" (
www.tethys.co.il), המתמחה בפתרונות תוכן סלולרי במגוון אפשרויות - למגזר העסקי והפרטי.
החברה, שהוקמה ב-2002, הגדילה באופן ניכר את נפחי פעילותה והיקפיה במהלך השנה האחרונה, שבה נכנסה גם לפעילות בינלאומית. החברה מספקת כיום שירותי תוכן ושירותי SMS לעסקים ב-8 מדינות באירופה, וכן פעילה בצפון ארה"ב, קנדה וברזיל. מנכ"ל החברה הוא ערן פפר ויש עוד שלושה שותפים - יצחק ישראל, תומר מערבי ויובל אייל. החברה הנה פרטית ומשרדיה בתל-אביב.
תטיס תקשורת היא כיום ספקית עיקרית של תכני סלולר בארץ ובעולם, ומגיעה בתחום זה להיקף פעילות התוכן הממוצע של מפעיל סלולרי. בתחום פעילותה היא גם המפרסמת הגדולה ביותר. לתטיס בסיס לקוחות רחב הכולל כ-2000 לקוחות עסקיים וחברות מדיה, ו-500,000 לקוחות פרטיים הנהנים משירותי תוכן סלולרי ושירותי SMS ייעודיים לעסקים.
על לקוחות החברה נמנים גופי תקשורת, מדיה, ביטוח, מועדוני כושר, מועדוני לילה ועוד. מאז הקמתה, פועלת תטיס בשת"פ עם ארבעת המפעילים הסלולרים בישראל, ו-156 מפעילים בעולם, ומאפשרת גישה ישירה לכ-6 מיליון לקוחות הסלולר הישראלים ומאות מיליוני לקוחות בעולם.
החברה מתמקדת במתן שירותים המייצרים רווחים ללקוחותיה, תוך דגש על רמת תפעול גבוהה ונפח תעבורה מקסימלי בכל זמן נתון. ככזו, היא מתמחה גם ברמה התשתיתית וגם ברמת ייצור התוכן ורכישת תוכן ממותג מקומי ועולמי.
נשמח לקחת חלק בכל כתבה הקשורה בנושא התוכן הסלולרי, כמו גם מגוון השימושים ל-SMS בפן האישי ובעיקר ברמה העסקית ועוד. חברת תטיס תקשורת תשמח לספק את המידע הרלוונטי בנושאים כגון:
·SMS כפלטפורמת שיווק ופרסום - איך עושים את זה נכון?
·איך משווקים בפועל ומגדילים עסקים באמצעות SMS?
·מה מניע את הדור הצעיר לצרוך תכנים סלולריים על כל סוגיו, בתשלום?
·איך יוצרים מערכת תשתיתית שתאפשר לשלב את החיוב על השימוש בתכנים הסלולריים במסגרת החיוב החודשי של ספקיות הסלולר?
·אילו תהליכים נדרשים ליצירה ואספקה של תוכן סלולרי שימושי ויעיל?
·כיצד ניתן להפוך כל תוכן שהוא לתוכן סלולרי ולמי זה טוב?
·צריכת תוכן בעידן האינטראקטיב.
·Killer Applications בסלולר.