קמפיין ייחודי שעוד לא נראה בישראל: החדרת הפרי קיווי לתוך לב חיי הלילה עד כה מפתיע את כולם גם בטעם וגם בצבע.
30 ברים מהטובים בישראל נבחרו להוביל את הקמפיין המושקע.
הברים התבקשו להכין קוקטייל נבחר המכיל בתוכו את פרי הקיווי.
סוף הפרויקט בתחרות שבה יבחר הקוקטייל הטוב ביותר.
לצורך העניין הופק קטלוג אופנתי בפנטהאוז יוקרתי בת"א עם דוגמנים ודוגמניות והבולטת ביניהם אשר נבחרה להוביל את הקמפיין הייתה הדוגמנית העולה לירז דהן: הדומה באופן מפתיע לסנדי בר.
התחרות תתקיים ב"גלינה" בנמל ת"א ביום שישי ה-27/5/05 בשעה 14:00.