X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "מעדני יחיעם"
▪  ▪  ▪

חברת "מעדני יחיעם" המתמחה בייצור מעדני בשר, מציגה שיתוף פעולה ייחודי עם "מכוורת יד מרדכי" במסגרתו יושק מוצר חדש וייחודי! בקטגוריית הפסטרמות: חזה עוף בדבש יד מרדכי. הפסטרמה החדשה עשויה מחזה עוף טרי ומצופה בדבש טהור מתוצרת מכוורת יד מרדכי, המעניק למוצר את הטעם האמיתי של הדבש.
תמיר דגן, מנהל השיווק במעדני יחיעם מסר כי ההחלטה לביצוע השת"פ נבעה מהמאמץ השוטף והמתמיד לשפר את הרמה ואת האיכות של מעדני הבשר מתוצרת החברה, כמו גם, לפתח ולייצר מוצרים חדשניים ומקוריים. לדבריו, הפסטרמה, על סוגיה השונים, הינה המוצר המועדף ביותר על הישראלים בתחום מעדני הבשר.
להערכתו, שוק הפסטרמות בישראל מגלגל כ-250 מיליון שקל ומהווה כ-60% מכלל שוק מעדני הבשר. הפסטרמה בדבש הינה אחת מ- 5 הפסטרמות המובילות וביחיעם צופים כי הודות למוצר החדש תחזיק יחיעם בכ-20% מנתח שוק הפסטרמות. עוד הוסיף דגן כי במסגרת שיפור איכות המוצרים הושלם בימים אלו שידרוג מערך הייצור של יחיעם בהשקעה של כמיליון שקל. שדרוג זה יאפשר להיענות לגידול בהיקפי המכירות אשר בשנת 2005 צפוי לצמוח בכ-25%.
חזה העוף בדבש יד מרדכי ישווק באריזת "יום יום" המכילה 80 גרם, מחירו יעמוד על כ-5.90 שקל לאריזה וניתן יהיה להשיגו, כמו גם, את יתר מוצרי יחיעם בכל רשתות השיווק המובילות ובמעדניות המובחרות בארץ.
סדרת ה"יום יום" הושקה לראשונה לפני כשנה ומאז זוכה להצלחה רבה. סדרה זו משתייכת לקונספט חדש של מוצרים באריזות מוקטנות שתופס תאוצה בכל תחומי הצריכה ובמיוחד בתחום המזון. האריזות המוקטנות, כמו גם המוצרים בסדרת ה"יומיום" המכילים 80 גרם, נוחים לשימוש ומספקים פיתרון אידיאלי לשניים עד שלושה סנדוויצ'ים, כך שהן מאפשרות לניידן בקלות תוך שמירה מלאה על טריות. גודלה של האריזה שימושי ויעיל במיוחד במשרד, בפיקניק, בביה"ס וכמובן בבית. בהתאם לכך סדרת ה"יום יום" של יחיעם רושמת גידול קבוע בשיעות החדירה וההתנסות בשוק.
חברת "מעדני יחיעם" הוקמה בשנת 1969 כתאגיד תעשייתי המתמחה במעדני בשר. מפעל החברה ממוקם בקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי ומיוצרים בו כ-100 מוצרים שונים בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, תוך מודעות בריאותית גבוהה, בסטנדרטים המחמירים ביותר ותחת תו התקן ISO 9001. יחיעם נחשבת ל"שחקן" בולט בייצור לשוק המוסדי והביטחוני ומוצריה זוכים לפופולאריות רבה גם ברחבי העולם. 25% מהייצור מיוצא למדינות שונות ובהן ארה"ב, אנגליה וצרפת. מעדני יחיעם כשרים ומיוצרים כולם תחת השגחת רבנות נהרייה והשגחת הרבנות הראשית בישראל כמו גם על פי תנאי הכשרות המקובלים בדתות נוספות. כמו כן, החברה מייצרת ומשווקת מוצרים בכשרויות מהדרין מעוטרות.

תאריך:  29/05/2005   |   עודכן:  29/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il