יצרנית המכוניות "סקודה", מקבוצת "פולקסוואגן" היא השותפה המרכזית במירוץ האופניים החשובה ביותר בעולם - ה"טור דה פראנס".
לקראת המירוץ של 2005, שיצא לדרך ב-2 ביולי, תוציא "סקודה" לשוק גרסה מוגבלת של דגמי "פאביה" מיוחדים, לקראת ה"טור דה פראנס".
ביריד האוכל הגדול והחשוב בישראל - "טעם העיר 2005" - שהתחיל אתמול 29.5.05-2.6.05 בפארק גני יהושע בת"א, תציג "סקודה", לראשונה לציבור הישראלי, את המהדורה המוגבלת של מכונית זו.
בביתן הגדול, שיתפרס על-פני יותר מ-150 מ"ר, יוצגו המכוניות החדשות ולצידן קולקציה של אופני מירוץ מיוחדים.
האטרקציה הגדולה של מתחם "סקודה" יהיה מתקן אינטראקטיבי ענק הנראה כגלגל ענק בעל שתי זרועות ואשר בקצותיהן, במקום סלי ישיבה, מותקנים שתי זוגות אופניים. סיבובו של המתקן מותנה בעבודת רגליים של מי שיושב על אופניים אלה.
מבקרי "טעם העיר" יוזמנו לנסות את כוחם ולבצע סיבוב שלם של המתקן. לכל מי שיצליח מובטחים פרסים, מתנת "סקודה".
ההשתתפות היא חינם וללא הגבלה.
אמיל קרעין, מנכ"ל "סקודה" בישראל מסביר את הסיבה להשתתפות חברת מכוניות ביריד "טעם העיר": "אנחנו מאמינים בקרבה אל קהל הלקוחות שלנו. כמי שנותנים חסות למירוץ האופניים החשוב והקשה בעולם ומאחר ותחום האופניים מתפתח מאד בישראל, החלטנו להביא את התחושה והחוויות קרוב ככל הניתן ללקוחות שלנו ולכלל תושבי ישראל. אני מאמין כי האטרקציה שאנו מכינים, יחד עם מתחם שיעוצב ברמה של מתחמים דומים בחו"ל, יעניקו למבקרים חוויה בלתי נשכחת".
הרעיון וביצוע המתחם של "סקודה" הם של חברת "פרומרקט" המפעילה את יוזמות הקד"מ של חברת "סקודה", בשנים האחרונות.