בתאריך 3 ביוני תעלה "חברת KGM תחבורה בע"מ" קמפיין המוערך בהיקף של כ-100,000$, שילווה בסיסמא: "צמיגי קונטיננטל ליתר בטיחות". מטרת הקמפיין היא החדרה מחדש של צמיגי קונטיננטל לשוק הישראלי.
במסגרת הקמפיין יועלו 1000 בנרים על 1000 אוטובוסים, כאשר הקמפיין ימשך ארבעה שבועות.
לצורך הקמפיין הופקו שלושה בנרים שונים כאשר באחד מהם מופיע הצמיג כגלגל הצלה, בשני מופיע הצמיג כקונדום ובשלישי ככספת. על כל 333 אוטובוסים יועלה בנר בעיצוב שונה.
חברת קונטיננטל היא יצרנית הצמיגים השנייה בגודלה באירופה וצמיגים מתוצרתה מאופיינים ברמת בטיחות גבוהה. במסגרת פעילותה, סיכמה חברת "KGM תחבורה בע"מ" עם יבואני המשאיות והאוטובוסים של החברות: מרצדס, וולוו ומאן שהרכבים המיובאים על ידם יגיעו ארצה עם צמיגי קונטיננטל בהרכבה מקורית אצל היצרן. כמו-כן, למעלה מ-50 אחוז מהמכוניות המיובאות לארץ, ע"י יבואני הרכב השונים, מגיעים עם צמיגי קונטיננטל, בהרכבה ראשונית, מקורית אצל היצרן.
קרדיטים:
יחסי ציבור: ביבי תקשורת ויח"צ
משרד פרסום: פרסום יהושוע /TBWA
מנהל קריאטיב: רובי ניסן
מנהל צוות קריאטיב: דני יעקובוביץ'
צוות קריאטיב: שרון חורב, שי גזית
מנהל מחלקת אסטרטגיה: ניסים מויאל
פלנרית: רביד פישר
תקציבאית: גבריאלה סמש