"פועלים מעל הקו האדום", היא סיסמת הקמפיין החדש של בנק הפועלים, המזמין את הציבור הרחב להשתתף בסדנאות לניהול התקציב המשפחתי, שייערכו בסניפי הבנק.
הקמפיין שיעלה בסוף השבוע, הוא חלק ממהלך הסברה רחב היקף של בנק הפועלים, לקראת השינוי בהוראות בנק ישראל שיאסור כל חריגה ממסגרת האשראי בחשבונות הבנק.
באמצעות תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים וקמפיין אינטרנט, יעביר הבנק מסר של הקשבה לצורכי הלקוח המעונין לשלוט טוב יותר בהוצאותיו - המתבטאת במתן כלים לניהול נכון של התקציב המשפחתי. כלים אלו ירכשו בסדנאות ללא תשלום, שיוצעו בסניפי בנק הפועלים ברחבי הארץ, ללקוחות כל הבנקים.
"פועלים מעל הקו האדום", מתבצע באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO.
קרדיטים:
משרד הפרסום: גיתם/BBDO
סמנכ"ל לקוחות - ערן גרינברג
סופרוויזר - אורן שדה
תקציבאית בכירה - ניצן מרקוביץ'
ע. תקציבאי- נועם גכטמן
סמנכ"ל קריאטיב - אסי שביט
מנהל קריאטיב - ערן ברקן
צוות קריאיטיב:
קופי - ניר פרח
ארט - יגאל חזן