רשת האופנה H&O מרחיבה את מחלקת אביזרי האופנה וממתגת אותה בשם H&O Accessories. אביזרי האופנה יהיו פרוסים בכל רחבי החנויות ויגבירו את חווית הקניה ואת תחושת האופנתיות ברשת, באמצעות התאמת אביזרי האופנה לכל מחלקה לפי קהלי היעד, צבעים ודגמים.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O, מיתוג אביזרי האופנה H&O Accessories הוא צעד נוסף במיצוב רשת H&O כרשת אופנה חדשנית ועדכנית. לדברי פלג השקעת משאבים בתחום אביזרי האופנה והגדלת ההיצע בתחום מוצרי האופנה המשלימים, יגבירו את חוויית הקניה של לקוחות הרשת.
במטרה לחזק את תחום אביזרי האופנה הגדילה H&O את יבוא המוצרים באופן משמעותי ותגברה את תחום עיצוב התכשיטים לפי מגמות עולמיות ובהתאמה לקולקציה הנוכחית והעתידית שמתכננת הרשת, ובתוך כך נכנסו קולקציות ראשונות של תכשיטים ותיקים של Liz Claiborne. פלג: "תיקי וארנקי Liz Claiborne נמכרים בהיקפים מרשימים המסייעים גם למיצוב המותג".
רשת האופנה H&O כוללת 28 חנויות ברחבי הארץ בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.