X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

קוקה-קולה תשקיע השנה למעלה מ-9 מיליון שקל באירוע המוזיקה הגדול ביותר בישראל - כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005, החוגג 3 שנים לקיומו.
כפר המוזיקה קוקה-קולה, ייפתח ב-11 ביולי ויימשך עד ה-22 ביולי. כפר המוזיקה קוקה-קולה מהווה חלק מהאסטרטגיה התדמיתית-שיווקית של המותג. השקת כפר המוזיקה והפעלתו תלווה בקמפיין פרסום אינטראקטיבי בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24 ו-MTV, בפרסום בעיתונות ועל גבי שילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ובאמצעות קטלוג מהודר של הכפר שיופץ בעיתונות סוף השבוע. בחברת קוקה-קולה צופים גם השנה לכ-100,000 מבקרים.
בהמשך להצלחה העצומה של הכפר משנים קודמות, החליטה חברת קוקה-קולה להמשיך ולשים דגש מיוחד על התוכן האמנותי של הערבים המוזיקליים. החברה השקיעה משאבים רבים בייזום שיתופי פעולה מקוריים בין אמנים ולהקות במטרה לנסות ולהקיף מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים המעניקים נופך אמנותי ייחודי ובלעדי לכפר המוזיקה.
אורלי קליין-דגן, מנהלת שיווק קוקה- קולה: "כפר המוזיקה 2005 הוא פרויקט חסר תקדים בכל היבט. הכפר הפך זה מכבר למסורת שנתית ולאירוע המוזיקה הגדול ביותר בישראל. לחברת קוקה-קולה היה ברור כי בעקבות ההצלחה העצומה בשנתיים האחרונות היא תמשיך לקיים את הכפר. חשוב היה לנו להמשיך ולהשקיע משאבים כספיים, ארגוניים והפקתיים בהרחבת התוכן האמנותי, להגדיל את כמות המופעים וכמות הבמות ולאפשר חשיפה לאלבומי ביכורים של אמנים חדשים, אמנים שפרצו במהלך השנה האחרונה, לצד אמנים וותיקים שהצלחתם מוכרת ומוכחת".
על סרטון הפרסום של כפר- המוזיקה קוקה-קולה
סרטון הפרסומת לכפר המוזיקה קוקה-קולה, בהפקת משרד הפרסום דחף אחד, צולם בחוף דור. הסרטון מתאר את ההתרחשויות המרגשות בכפר המוזיקה דרך עיניהם של חבר'ה צעירים. הצעירים מציצים אל החוף מהים ורואים את פעילויות הכפר השונות (השפרצות מים נועזות על כדור ים ענק, משחק כדורעף מטורף ומעגל מתופפים פרוע). כשהשמש שוקעת ומסיבת הלילה הגדולה מתחילה, הצעירים מסתערים מהמים אל החוף ומצטרפים לאירוע החם של הקיץ.
כפר המוזיקה קוקה-קולה" הוא פרויקט המוזיקה הגדול ביותר המתקיים בישראל הן מבחינת ההיקף האמנותי והן מבחינת המשאבים הטכניים והפיזיים המושקעים בו. הכפר יתקיים בחוף ניצנים ויתפרס על שטח של כ-20 דונם, הבמה המרכזית - במת פארק הירקון 18 X 15 ,893 פנסים במה ושטח, 2500 כסאות באמפיתיאטרון מיוחד שנבנה בחוף ועוד 5000 מקומות עמידה ברחבת ההופעות, 2000 כסאות חוף, 320 שמשיות, 10 דוכני מזון, בית קפה מרכזי, פאב מרכזי, 18 דוכני אומנויות, צ'אי שופ, 50 תאי שירותים, 35 מקלחות, עמדת שמירת חפצים והפקדת נשק עומדים לרשות הקהל הרחב. שערי הכפר יפתחו מידי יום בשעה 16.00 ויסגרו בשעה 7 בבוקר של יום המחרת לצורכי ניקיון והתארגנות.
"כפר מוזיקה קוקה-קולה" יפתח מידי יום בשעה 16.00. במהלך אחר הצהרים ושעות הערב המוקדמות יתקיימו בכפר עשרות פעילויות חוף הפעלות ואטרקציות ביניהם משחקי חוף, מתחמי איפור גוף ותסרוקות, דוכני אומנויות, דוכני מזון, מתחמי מגרשי כדורגל, כדורעף חופים, מתחם ביליארד, מתחם פריסבי, מתחמי שיזוף, יריד מוצרי אמנות, בתי קפה, מסעדות ופאבים, גלידריות דוכני שתייה ועוד.
אבטחה וביטחון: הכפר מוקף גדר היקפית , מאובטח על-ידי משטרת ישראל וחברת שמירה פרטית. החוף מאוייש במצילים ופועלת בו תחנת עזרה ראשונה.
לינה: הכפר מציע מתחם מפנק בו ניתן ללון עם שקי שינה אך לא ניתן להקים בו אוהלים. במתחם פרושות מחצלות , כריות פוף, מסך ענק עליו מוקרנים סרטים ועוד.
כניסה: לא ניתן לרכוש כרטיסי כניסה במשרדי הכרטיסים הרגילים. שיטת הכניסה מבוססת על איסוף דציבלים באמצעות קודים המצויים מתחת ללשוניות הפחיות ובתחתית הפקקים של בקבוקי קוקה-קולה, דיאט קוקה- קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין (1.5 ליטר,0.5 ליטר). באתר המוזיקה של קוקה-קולה www.mymusic.co.il כניסה לכל יום בכפר תמורת 15 דציבלים בלבד
הסעות:
אוטובוסים: הסעות לכפר מהתחנה המרכזית בתל אביב, ראשון לציון, באר שבע ועוד. הסעות חזרה מהכפר יופעלו בתום המופעים לתחנה המרכזית של תל אביב ולאתרים נוספים. פרטים על ההסעות לכפר ניתן למצוא באתר www.mymusic.co.il.
רכבת ישראל: רכבות תצאנה מכל רחבי הארץ עד תחנת עד הלום משם יצאו היסעים קבועים עד מתחם הכפר.
ערוץ מוזיקה 24:
ערוץ המוזיקה ישדר בשידור חי מהכפר מידי ערב את מופעי במת השקיעה. כמו כן ילווה הערוץ את אירועי הכפר בפריצות בשידור חי בכל שעה עגולה החל מ- 18:00 ועד חצות. התכנית my music magazine" תסכם בכל סוף שבוע את מופעי ואירועי הכפר בתוכניות מיוחדות.
במסגרת הפעילות המיוחדת השנה יתקיימו לראשונה בכפר-המוזיקה מופעי שקיעה ומופעי זריחה.
במת השקיעה - במה חדשה שתמוקם בסמוך לים. תפעל מידי ערב החל מהשעה 19.45 ועד השעה 21.30. במה זו תארח אמנים עם אלבומי בכורה או כאלה שפרצו דרך בשנה האחרונה.
הבמה המרכזית - עליה יופיעו האמנים הגדולים הפועלים כיום בארץ בשילובים מקוריים בינם לבין אורחיהם השונים.
במת הזריחה - לראשונה בכפר, מידי יום חמישי, מופע זריחה המסיים שבוע הופעות גדוש. (חידוש למסורת שהייתה נהוגה בעבר (בפסטיבלי ערד השונים). ההופעות על במה זו יחלו ב-3 לפנות בוקר ויסתיימו עם זריחת החמה.
במת לילה צעירה - בכל לילה החל מהשעה 2 לפנות בוקר - אמנים צעירים וצעירים ברוחם במופעים ייחודיים.
באירועי כפר המוזיקה קוקה-קולה ייקחו חלק האמנים הגדולים של ישראל, שיופיעו בהרכבים בלעדיים לצד חידושים מרגשים:
משינה, היהודים, עברי לידר, הפרויקט של עידן רייכל, אביב גפן והתעויוט, סבלימינל והצל, מוקי ופילוני, להקת טיפקס, ארקדי דוכין, מוש בן ארי, להקת שבע פורטיסחרוף, מטרופולין, שייגעצ, שירי מיימון, שי גבסו, דניאל סלומון, מירי מסיקה, בתי, לירז צ'רכי, כנסיית השכל, דודי לוי, אפרת גוש, יוני בלוך, מיקה קרני, קוואמי, איריס פרחי אוהד חיטמן ודודו טסה הם רק חלק מעשרות האמנים שיופיעו בכפר.
אביב גפן ונינט טייב עברי לידר ודנה אינטרנשיונל, הפרוייקט של עידן רייכל וזהבה בן, מוקי ופילוני ביחד עם סבלימינל והצל, הם רק חלק קטן מהשילובים הייחודיים והחדשניים אותם ניתן יהיה לראות רק בכפר המוזיקה. דגש מיוחד הושם על שילובם של אמנים שהוציאו השנה את אלבומי הבכורה שלהם או פרצו לתודעה כמו מירי מסיקה, לירז צ'רכי, בתי, דניאל סלומון, מיקה קרני, יוני בלוך, אפרת גוש, אוהד חיטמן, קוואמי ואיריס פרחי. מנהל התוכן האומנותי של הכפר: קובי בן עטר.
קרדיטים:
מנהל שיווק קוקה-קולה: אורלי קליין דגן
מנהלת מותג קוקה-קולה: שלי מלצר
הפקת אירוע: פרומרקט
רכש מדיה: קראט מדיה 1
משרד פרסום: דחף אחד
חברת הפקה: קדשזון הפקות
במאי: רני כרמלי

תאריך:  19/06/2005   |   עודכן:  19/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il