בזק בינלאומי @net עולה עם קמפיין טלוויזיה חדש, המדגיש את עובדת היותה מספר 1 באינטרנט המהיר בישראל. הקמפיין עולה לאחר חציית קו 30,000 לקוחות האינטרנט המהיר של החברה, על תשתית הבזק ועל תשתית הכבלים! על-פי נתוני החברה במהלך חודש מרץ הצטרפו לאינטרנט המהיר כ- 4000 לקוחות חדשים, בקצב ממוצע של 1000 לקוחות בשבוע.
רמי חזן, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפרטית בבזק בינלאומי, ציין עם עליית הקמפיין, כי בזק בינלאומי מהווה כיום כ-50% מסך לקוחות האינטרנט המהיר בישראל וכי לקוחות האינטרנט של החברה נהנים כיום מקיבולת רשת אשר עולה במאות מגה על קיבולת הרשת של המתחרים.
חזן הוסיף כי הקמפיין הנוכחי ממשיך את הקו הקבוע של בזק
בינלאומי@net, אשר ממחיש בצורה הומוריסטית את עליונותה בתחום האינטרנט המהיר ומבהיר לצופה את היתרונות הגלומים עבורו בהצטרפות לספק האינטרנט המוביל לא רק בכמות הלקוחות, אלא גם מהבחינה הטכנולוגית, רוחב הפס והניסיון בשירות ללקוחות אינטרנט מהיר.
את הקמפיין מובילה דמות האנימציה של התוכי, המלווה את האינטרנט המהיר בבזק בינלאומי מיום השקתו. התוכי מספר לקהל הצופים כי נודע לו שבזק בינלאומי @net היא מס' 1 באינטרנט המהיר בישראל, אך מדגיש כי הקיבולות, הטכנולוגיה, התשתית וה"קליינטורה" אינם הסיבה האמיתית לעליונותה של החברה, אלא... העובדה שהוא עצמו מככב בתשדירי החברה! הסרטון מסתיים בסיסמא: "מספר 1 באינטרנט המהיר בישראל".
הקמפיין, מבית המדרש של אדלר חומסקי & ורשבסקי, אשר יעלה מחר (יום ב'), בעלות של כ-2 מליון ש"ח יימשך שלושה שבועות.
קרדיטים:
במאי: אביב מערבי, אנימטור: רוני אורן, מנהל קריאייטיב: יונתן סטירין, ארט דרייקטור: סיגל מאירי, קופירייטר: רונן פונרוב, מנהל לקוחות: אבשלום הרצוולף, תקציבאות: אורנית גילמן, יפעת שפרינגר