X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם בזק בינלאומי; היקף הקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי @net עולה עם קמפיין טלוויזיה חדש, המדגיש את עובדת היותה מספר 1 באינטרנט המהיר בישראל. הקמפיין עולה לאחר חציית קו 30,000 לקוחות האינטרנט המהיר של החברה, על תשתית הבזק ועל תשתית הכבלים! על-פי נתוני החברה במהלך חודש מרץ הצטרפו לאינטרנט המהיר כ- 4000 לקוחות חדשים, בקצב ממוצע של 1000 לקוחות בשבוע.
רמי חזן, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפרטית בבזק בינלאומי, ציין עם עליית הקמפיין, כי בזק בינלאומי מהווה כיום כ-50% מסך לקוחות האינטרנט המהיר בישראל וכי לקוחות האינטרנט של החברה נהנים כיום מקיבולת רשת אשר עולה במאות מגה על קיבולת הרשת של המתחרים.
חזן הוסיף כי הקמפיין הנוכחי ממשיך את הקו הקבוע של בזק בינלאומי@net, אשר ממחיש בצורה הומוריסטית את עליונותה בתחום האינטרנט המהיר ומבהיר לצופה את היתרונות הגלומים עבורו בהצטרפות לספק האינטרנט המוביל לא רק בכמות הלקוחות, אלא גם מהבחינה הטכנולוגית, רוחב הפס והניסיון בשירות ללקוחות אינטרנט מהיר.
את הקמפיין מובילה דמות האנימציה של התוכי, המלווה את האינטרנט המהיר בבזק בינלאומי מיום השקתו. התוכי מספר לקהל הצופים כי נודע לו שבזק בינלאומי @net היא מס' 1 באינטרנט המהיר בישראל, אך מדגיש כי הקיבולות, הטכנולוגיה, התשתית וה"קליינטורה" אינם הסיבה האמיתית לעליונותה של החברה, אלא... העובדה שהוא עצמו מככב בתשדירי החברה! הסרטון מסתיים בסיסמא: "מספר 1 באינטרנט המהיר בישראל".
הקמפיין, מבית המדרש של אדלר חומסקי & ורשבסקי, אשר יעלה מחר (יום ב'), בעלות של כ-2 מליון ש"ח יימשך שלושה שבועות.
קרדיטים:
במאי: אביב מערבי, אנימטור: רוני אורן, מנהל קריאייטיב: יונתן סטירין, ארט דרייקטור: סיגל מאירי, קופירייטר: רונן פונרוב, מנהל לקוחות: אבשלום הרצוולף, תקציבאות: אורנית גילמן, יפעת שפרינגר

תאריך:  28/04/2002   |   עודכן:  28/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il