X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החלו להתבצר במקום לאחר שמועות על כוונת כוחות הביטחון לפרוץ למקום צעירים וכן משפחות הצטרפו לאנשי מעוז ים לאחר עצרת תפילה גדולה בנווה דקלים אנשי המקום מסרבים להתייצב לחקירת המשטרה בנושא הירי
▪  ▪  ▪

"מעוז ים" - השם שניתן למלון נווה דקלים על-ידי פעילי הימין המתגוררים במקום, הפך ליעד מבוצר, בעקבות שמועות שהגיעו לאנשי המקום כי כוחות הביטחון מתכוננים בשעות הלילה (ליל יום ה') לנסות ולפרוץ למקום ולפנותם בכוח. בצה"ל סירבו להגיב בנושא.
גם בשעות הבוקר של יום ו' (24.6.05) המשיכו אנשים רבים לשהות במלון מחשש לפשיטה משטרתית. נודע, כי אנשי כוחות הביטחון בודקים האם תוכנית הפשיטה הודלפה על-ידי גורם כלשהו לידי אנשי המקום. ביום ד' האחרון התקיימה ישיבה בנושא בין גורמי משטרה וצבא. במערכת הביטחון קיימו דיון גם הבוקר (יום ו'), בשאלה האם ומתי לבצע את הפינוי.
המידע על כוונת כוחות הביטחון דלף מגורם פנימי
בעקבות ההדלפה וההתבצרות של אנשים רבים, נדחתה בשלב זה תוכנית הפריצה והמעצרים שתוכננה. עם זאת נודע, כי כוחות מיוחדים של המשטרה וצה"ל נערכו באיזור גוש קטיף והם ממתינים לקבלת הוראה לביצוע התוכנית.
אחד מראשי המתבצרים במלון, אריה יצחקי, תושב כפר ים, סיפר לרשת ב' כי הוא וחבריו קיבלו הדלפה בדבר כוונת כוחות הביטחון לפרוץ למקום: "קיבלנו מידע ממקור מודיעיני מוסמך שמהשטרה זוממת לפרוץ למלון כדי לבצע מעצרים של כמה אנשים". לדבריו, ברגע שהתקבל המידע פעלו אנשי המקום להזמין למקום אנשים נוספים. הוא ציין, כי "אנשים טובים" העבירו לידיהם תוכניות צבאיות, בנוסף למידע על התוכנית להיכנס למקום ולבצע מעצרים.
הוא הוסיף, כי הערכה היא שבמהלך השבת עצמה לא ייעשה ניסיון להיכנס למקום, אך ייתכן ובמוצ"ש או ביום א' ייעשה ניסיון שכזה. "נערכנו, התבצרנו ואנחנו עדיין בכוננות. יש שמועות שזה יערך בשבוע הבא - אבל אנחנו נחכה כל הלילה".
אנשים רבים הצטרפו למאבק
בערב יום ה', בתום עצרת תפילה שהתקיימה ביישוב נווה דקלים, יצאו צעירים רבים לעבר מעוז ים על-מנת להשתתף בהגנת המקום. בעצרת חולקו כרוזים שהזמינו את הציבור ללון במלון ולשמש ככוח נוסף במידה ויתבצע ניסיון להשתלט על המתחם. בעצרת התפילה, בה השתתפו המוני מתפללים, השתתף גם הרב מרדכי אליהו.
זמן קצר לאחר תקרית הירי שאירעה במקום בסוף השבוע שעבר, החליטו במשטרה על הצבת מחסום בכביש המוביל למלון "מעוז הים". השוטרים במחסום קיבלו הוראה לערוך רישום של כל מי שמבקש להיכנס למלון או לצאת ממנו. גורם משטרתי אף ציין באותה עת ל-Nfc, כי במשטרה מביעים דאגה רבה משהות פעילי הימין הקיצוני במקום ויבדקו דרכים לפנות את המלון.
ביום ד' עצרה משטרת מחוז ש"י לבקשת משטרת מרחב שמשון, תושב השומרון, בן 39, החשוד במעורבות באירוע הירי על פלשתינים תושבי המואסי בשבת באיזור המלון.
המשטרה אף הוציאה צווי מעצר לפעילי הימין הנמצאים במקום, זאת לאחר שזומנו לחקירה בחשד כי חלקם היו מעורבים בתקיפה ופציעה של הפלשתינים. לטענת המשטרה, נשלחו הזמנות לחקירה למספר מתנחלים אך הם בחרו שלא להתייצב.

תאריך:  23/06/2005   |   עודכן:  24/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
החשד להתאבדות - הסתבכות בנו בבנק בשוויץ
עומר כרמון
משטרת הודו טוענת כי אין לה הוכחות לכך שהאזרחית הישראלית נרצחה, אולם ישנם מספר פרטים מטרידים: עדי וחברה ההודי רבו יומיים לפני שנפלה למותה    נמצאו קלטות בהן מספרת עדי על כך שהיא מרגישה עפה ומתרסקת
עומר שיקלר
במהלך הדיון המשפטי שהתקיים בבית המשפט השלום לנוער בראשל"צ כפרו הנערות באישומים    פרקליטתם, עוה"ד חדווה שפירא: אין כל ספק שהתביעה לא תצליח להרים את נטל ההוכחה
עומר שיקלר
משרד איכות הסביבה והמשטרה הירוקה פתחו בחקירה נגד עיריית ירושלים וראש העיר לופוליאנסקי    לטענת המשרד, העירייה לא פועלת לפנות פסולת ולכלוך על-אף צווים המורים לה לעשות כן    העירייה: אנו פועלים לפינוי המפגעים
אלעזר לוין
הכשרה נכנסת לחו"ל בגדול - עיסקת הנדל"ן הישראלית הגדולה ביותר בורשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il