X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינטרנט זהב
▪  ▪  ▪

אינטרנט זהב פותחת במהלך אסטרטגי לאיחוד מותגים ולמיתוג מחדש של פעילויות החברה השונות. כחלק מהמהלך יוחלף שם המותג ל-smile, כאשר מותג זה ישמש לאיחוד כל פעילותה של החברה תחת מטריה שיווקית אחת. רענון המותג נובע מהרחבת הפעילות של הקבוצה לתחומי השיחות המקומיות, הבינלאומיות, התוכן הפרסום והסחר אלקטרוני באינטרנט וכן במטרה לבנות למותג פלטפורמה אמוציונאלית שתאפשר ללקוחות לפתח עמו קשר חם וקרוב יותר.
לדברי אלי הולצמן, מנכ"ל smile-אינטרנט זהב: "מהלך האיחוד והריענון יאפשר לנו לפרסם ולשווק את כל פעילויות החברה תוך הגברת החשיפה, האפקטיביות והסינרגיה שבין פעילויותיה השונות ובכך יחסוך בתקציבי השיווק. המיתוג מחדש מאפשר תמיכה שיווקית בכניסה לתחומי פעילות חדשים, ומשתלב בתוכניות הפיתוח העסקי של הקבוצה".
הסמל המוכר והחביב של אינטרנט זהב - הספידי העגול, הצהוב והמחייך, ימשיך להוביל את המותג. במחקר שערכה לאחרונה חברת "שילוב", הוצג סמל החברה ל-300 גולשי אינטרנט, נשים וגברים בגילאי 16-55. התוצאות העלו כי מדובר בסמל חזק ומוביל בקרב גולשי האינטרנט בישראל: 90 אחוז מהנשאלים הכירו את הסמל ו-81 אחוז מהם זיהו אותו באופן בלתי נעזר כלוגו של אינטרנט זהב. עם זאת, כדי להקל על זיהוי השם החדש למותג, יתבצע תהליך המיתוג בשני שלבים: בתחילה יופיע שם החברה כ- " smile-אינטרנט זהב" תוך ניטור רמת החדירה והקליטה שלו בקרב הציבור ולאחר שזו תושלם, ימשיך השם "smile" לשרת לבדו את המותג.
אריק אלסטר, המשנה למנכ"ל Smile אינטרנט זהב מוסיף: "לאחר עשר שנות קיומה של החברה ומאחר ושירותי הקישור לאינטרנט שמהם צמחנו מהווים כיום רק חלק ממגוון השירותים שלנו, תהליך המיתוג מחדש הוא התפתחות טבעית. רענון המותג נעשה תוך החלטה לשמר את תפיסת החיוך, אשר מזוהה מאוד עם החברה על פעילויותיה השונות, והשם שנבחר, הוא המשך טבעי לסיסמה הקודמת שלנו -"גולשים עם חיוך". המותג החדש הינו מותג בעל אפיון בינלאומי ומאפשר תמיכה באסטרטגיות השיווק והפיתוח העסקי העתידיות של smile".
כל פעילויות החברה ימותגו מחדש: פעילות הקישוריות לאינטרנט תמותג תחת "smile.net" ,פעילות המגזר העסקי "smile.biz", פעילות השיחות הבינלאומיות "smile.015", פעילות המכירות "smile.shops" ופעילות המדיה והפורטלים ""smile.media. בכל החומרים השיווקיים יכלל סרגל פעילויות אחיד אשר יציג את עוצמת הקבוצה ומגוון תחומי פעילותה. את תהליך המיתוג עבור החברה הובילו רוני דונביץ' ומשרד הפרסום "בר קורן" בשיתוף חברת SIT.
אודות smile
Smile אינטרנט זהב, מספקת שירותי אינטרנט ותקשורת ללקוחותיה מאז ינואר 96', וביססה תוך שנים מעטות את מעמדה כספק אינטרנט מוביל בישראל, הן לשוק העסקי והן ללקוחות פרטיים. ב- 1999 הונפקה smile אינטרנט זהב כחברה ציבורית בבורסת הטכנולוגיה האמריקאית, נסדא"ק, והפכה בכך לספקית האינטרנט היחידה בארץ שהצליחה להנפיק בבורסה יוקרתית זו. במרס 2005 הונפקה החברה גם בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
smile אינטרנט זהב מחזיקה ב-50.1 אחוז מפורטל MSN ישראל; MSN הינו פורטל מוביל בעולם וכך גם בישראל. כמו כן, מפעילה החברה את אתר הסחר האלקטרוני הפופולרי P1000 ואת הפורטלים המובילים Start ו-Zahav.ru. באוגוסט 2004 החלה smile לספק שירותי שיחות בינלאומיות באמצעות הקידומת 015 והובילה מהפכת מחירים ושקיפות צרכנית בתחום זה.

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il