X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ראלקו סוכנויות
▪  ▪  ▪

חברת "ראלקו סוכנויות" יבואנית "שארפ" ו"זנוסי" בישראל בשיתוף מכללת ר"ג פותחים בי"ס להכשרת אנשי מכירות למותגים- קורס H.V.S אקדמיה (high value school).
הלימודים בביה"ס להכשרה לאנשי מכירות למותגים יכללו כ-72 שעות לימוד ב-12 מפגשים חודשיים במהלכם תועבר הכשרה כשהנושא המרכזי הוא שיווק ומכירות "מותגי יוקרה", לעומת "מותגי מחיר" פסיכולוגיה של לקוח, אפקטיביות בינאישית, סדנת התגברות מפחד, אמנות בטיפול בהתנגדויות, פיתוח מיומנויות רגשיות, המעבר ממוצר למותג וסימולציות שיווק מותגים בטלוויזיה במעגל סגור.
יועץ השיווק של קבוצת ראלקו, יוסי בכור שיזם את הרעיון ,ומר ואיציק להב מרצה בכיר בשיווק קמעונאי יעמדו בראש ביה"ס לאנשי מכירות ומותגים.
חב' ראלקו סוכנויות יבואנית שארפ וזנוסי בישראל בשיתוף מכללת ר"ג פותחים בי"ס להכשרת אנשי מכירות למותגים.
את הרציונאל שעומד מאחורי הקורס מסביר ירון רוזיאק מנכ"ל ראלקו: מותגי הקבוצה שארפ וזנוסי הינם איכותיים יוקרתיים ומחירם בהתאם. מותגים אלו חשוב להציג בצורה מקצועית ביותר.
הצורך הזה מוביל אותנו להשקיע בביה"ס למכירות מותגים שבו נקנה לאנשים את המיומנויות המקצועיות הנדרשות בתחומי השרות, המכירה והניהול.
ירון רוזיאק מוסיף ואומר שאם נחנך את הלקוחות לקנות את המוצרים הנכונים והאיכותיים נחזיר את האמון ביבואנים ובמשווקים, הלקוחות יחזרו אלינו פעם נוספת וימליצו עלינו גם לאחרים.
הלימודים בביה"ס יכללו 12 סדנאות חודשיות במשך 6 שעות כ"א (סה"כ כ-72 שעות לימוד). הקורס יכלול 12 סדנאות שונות:
1.תהליך שיווק ומכירת מותגי יוקרה בערך גבוה.
2.פסיכולוגיה של לקוח.
3.פיתוח מיומנויות רגשיות.
4.סדנת פחד - שתסייע לאיש המכירות להתגבר על הפחדים במכירת מותגים..
5.עיצוב נקודת המכירה והפיכתה לכלי חשוב בתהליך המכירה.
6.אמנות בטיפול בהתנגדויות.
7.עיצוב סביבת מכירות.
8.ניהול זמן.
9.אפקטיביות בינאישית.
10.הנעת והמרצת עובדים.
11.מכירת טכנולוגיות חדשות.
12.סימולציות מכירת מותגים בטלוויזיה במעגל סגור.
בית הספר ינוהל על-ידי יועץ אסטרטגי המתמחה בתחום השיווק, מר יוסי בכור ובשיתוף אנשי אקדמיה בתחום מנהל עסקים, פסיכולוגיה, סוציולוגיה,ביניהם מר איציק להב מרצה בכיר באקדמיה ,מומחה בשיווק קמעונאי.
בכור הינו בוגר אוניברסיטת בר אילן במנהל עסקים מרצה ומנהל את תחום מקצועות הניהול במרכז החוץ אקדמי ומשמש כיועץ אסטרטגי של מכללת ר"ג.
בכור מציין, ש"המרכז החוץ אקדמי בר"ג מאמין שתפקידו להכשיר אנשים במקצועות הניהול באופן יישומי ומעשי ולשלב אותם בצורה הטובה והמהירה ביותר בשוק העבודה.מכאן נוצר שיתוף הפעולה המעניין והחשוב בין מכללת ר"ג לבין קב' ראלקו.
ירון רוזיאק, מנכ"ל חברת "ראלקו" מציין, שהלימודים יינתנו על-ידי חברת "ראלקו" כשירות לאנשי המכירות ללא כל עלות.

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il