X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוטורולה
▪  ▪  ▪

מוטורולה טלפונים סלולריים עולה היום במסע פרסום חדש להשקת הטלפון הסלולרי הראשון בסדרת הדור השלישי - ה-E1000
מסע הפרסום החדש ש"גויר" והותאם לשוק בישראל על-ידי משרד הפרסום פוגל-אוגלבי, נאמד בכ-400 אלף דולר, והוא כולל סרטוני פרסומת (30 ו-20 שניות) בערוצים 2, 10, 24 ובבתי הקולנוע. בנוסף כולל מסע הפרסום גם מודעות בעיתונות היומית ובירחונים ובאינטרנט.
הטלפון הסלולרי החדש מסדרת ה-E של מוטורולה (ENTERTAINMENT ) תומך, מעבר ליכולות הדור השלישי המובנים בו (אינטרנט מהיר, שיחות וידאו באיכות גבוהה (P2P), גם בשלל יכולות מולטימדיה מתקדמות בהן: סאונד סטריאופוני תלת מימדי ונגן MP3 פנימי כולל כרטיס זיכרון פנימי קטן מימדים מסוג T-FLASH בנפח של MB64.
המכשיר החדש המשווק ברשת פרטנר מצויד בשתי מצלמות וידיאו, אחת בגב המכשיר ברזולוציה של 1.2 מגה פיקסל (ZoomX8) ומצלמה נוספת בחזית לשיחות וידאו. הטלפון כולל מסך TFT ענק בגודל 240X320 בעל רזולוציה של 262 אלף צבעים.
מסע הפרסום התדמיתי מעביר את היכולות והתועלות הרבות מהן נהנה המשתמש, ומציג גבר הזורק בחזרה את העיתון היומי שלו למחלק העיתונים, כיוון שהוא נהנה מקריאת העיתון על גבי המסך הרחב של המכשיר.
יובל פרידן, מנהל השיווק במוטורולה טלפונים סלולריים: "הקמפיין החדש מציג את התועלות שבשימוש במכשיר הדור השלישי. מסע הפרסום מציג סיטואציות מחיי היום יום תוך שימוש במדיות שונות כגון קריאת עיתונים וצפייה בסרטים, ואפילו קביעת בלייד דייט, מהם ניתן מעתה להינות במכשיר הדור השלישי של מוטורולה. ה-E1000 הינו המוצר הראשון מבין סדרת מוצרי הדגל לדור השלישי של מוטורולה, המחזיקה בנתח שוק של כ-40% ממכשיר הדור השלישי בעולם. בהמשך אנו צפויים להציע לצרכן הישראלי דגמים נוספים ומלהיבים היוצאים כעת ממרכזי הפיתוח של מוטורולה בעולם".
קרדיטים:
משרד הפרסום: פוגל-אוגלבי
קריאייטיב: מבוסס על חומרים מאוגלבי אירופה.
תקציבאי: חזי זמיר
אודות מוטורולה
מוטורולה היא מובילה עולמית בתחום התקשורת, שנמנית עם מאה החברות המובילות בדירוג מגזין Fortune ומספקת מוצרים ופתרונות לניידות רציפה (Seamless Mobility) על גבי מערכות פס רחב, מערכות משובצות מחשב ורשתות אלחוטיות. ניידות רציפה פירושה שאתם יכולים להגיע אל האנשים, הדברים, והמידע שאתם צריכים בבית, במכונית, במקום העבודה, ובכל המרחבים ביניהם, מכל מקום, ובכל רגע נתון. ניידות רציפה רותמת את כוחה של ההתכנסות (convergence) הטכנולוגית ומאפשרת תקשורת חכמה יותר, מהירה יותר, יעילה יותר במונחי עלות-תועלת, וגמישה יותר. המכירות של מוטורולה בשנת 2004 הסתכמו ב-31.3 מיליארד דולר. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של החברה: [קישור]

תאריך:  27/06/2005   |   עודכן:  27/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il