X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיר שבה ילדים ומבוגרים הופכים למלכים ליום אחד ומעבירים יום של חוויה וכיף; הפארק כולל ארבע אטרקציות מרכזיות הקשורות לסיפורים ודמויות מהתנ"כ; אך אליה וקוץ בה - האתר הופך ל"מסחטה" של כסף
▪  ▪  ▪
"מסע אל העבר"

"מערת האשליות"

"מערת התנ"ך" - סצנות חסרות תנועה

ליום אחד יכולתי להתחבר לילדה שבי, לשכוח מכל אחריות ולהצטרף לצהלת הילדים בדהירה מהירה על הסירה הנופלת מראש המגדל לאגם המים, באטרקציה החדשה שנפתחה באילת: ה-"King City".
לאחר 12 שנים הוגשם חלומם של היזמים, אשר משלב ארבע שנים של עבודה קשה, והשקעה של 162 מיליון ש"ח. מעתה, יוכלו המבקרים באילת להינות מאטרקציה תיירותית שהינה פארק נושאי הקושרת סיפורים ודמויות מהתנ"ך עם חוויה אתגרית לכל המשפחה.
האתר משתרע על-פני 12,000 מ"ר וכולל ארבע אטרקציות מרכזיות:
- "מסע אל העבר" - תיאטרון 4D המעביר את המבקרים חוויה הלוקחת אותם אל תקופת הפרעונים. האטרקציה משלבת סרט תלת-מימדי בשילוב אפקטים מיוחדים, דוגמת: התזת מים, ויברציות, בועות סבון, עשן ועוד. הסרט מחזיר את המבקרים אל מצרים הקדומה, ובה הם מרחפים מעל הנילוס, פוגשים פנים מול פנים תנינים ומרגישים ברגליהם את ריצתם של צבי הים הקטנים בדרכם אל הים.
- מערת התנ"ך - מערה חצובה בסלע, לאורכה הולכים המבקרים ופוגשים בדרך סצנות מפורסמות מהתנ"ך המומחשות באמצעות בובות מינאטוריות הנעות בהתאם לטקסטים מושמעים.
אציין, כי באופן אישי, מתקן זה נתפס בעיני כהכי פחות חווייתי, ואף יכול לשעמם גם את הילדים. הבובות הממחישות את הדמויות תקופת התנ"ך לא ממש זזות, אלא תנועות קטנות ימינה או שמאלה, וכל הסצינה מונוטונית ומשאירה את המבקר להאזין לרמקול המספר סיפורים שכולנו יודעים לדקלם בעל פה.
- מערת החוכמה והאשליות - מערה הכוללת מעל 65 אטרקציות, דוגמת: "החדר המגנטי", "מבוך המראות", אשליות אופטיות ועוד. במערה קיים משחק אינטרקטיבי שבו מעבדים מחשבים את תנועת גוף המשחק, על-פי תנועת האדם על גבי משטח, כאשר המטרה היא להעביר את הכדורים בתוך המבוך.
מפלי שלמה - "Ride סירות" - האטרקציה החוויתית של האתר כולו. שייט בסירות דרך חייו של המלך שלמה: משיחת שלמה למלך בנחל קידרון בירושלים, עלייה לשוק העיר העתיקה בירושלים, משפט שלמה ועוד. המסע עובר דרך 7 מערות, ובסוף ההפלגה גולשת הסירה מראש המגדל לאגם מים מחוץ לבניין בנפילה אדירה.
בנוסף לאטרקציות ניתן למצוא באתר גם מתחם מזון ענק: בית קפה של רשת "ארקפה", חנות מזכרות, חנות צילום ומתחם ארקייד חדיש.
אבא כך אומר: "אין לי כסף אין לי"
עד כאן, נשמע האתר חוויתי במיוחד, עד שמגיעים לעלויות למבקר. King City, או בעברית: "עיר המלכים", תאלץ אתכם למשכן את הכתר והשרביט אם ברצונכם לבלות בה מספר שעות של כיף. למבוגר המבקר באתר תעלה החוויה: 118 ש"ח, ולילד לא פחות מ-95 ש"ח. תושב אילת יזכה להנחה וישלם - 79 ש"ח בלבד!. המחירים הינם לארבע האטרקציות בלבד.
מקימי האתר: אלרן נדל"ן, מלונות אפריקה ישראל וזו'ל וורן אחזקות, מקווים להחזיר את ההשקעה תוך 4-5 שנים. למבקרים לא נותר, אלא לתת לכוחות השוק לעשות את שלהם, ולשלוח את הילדים לגן השעשועים הקרוב עם גלידה מהמכולת השכונתית ביד.
שעות הפתיחה: משעות הבוקר ועד 1:00 בלילה. ביום שישי יפעל האתר עד כניסת השבת, ובימי שבת - מצאת השבת. מיקום: בקצה הטיילת המזרחית סמוך למלון הרודס.

תאריך:  27/06/2005   |   עודכן:  27/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
שחה לצד כריש אשר תקף נערה בת 14 בפלורידה    הנערה מתה מנשיכת הכריש    הבשר נקרע מרגלה מגובה המותן ועד לברך וחשף את העצם
שלומי דיאז, ענבל אביב
אלמוני נראה נכנס במהירות לטרמינל 3, משליך תיק ונלמט    כל הנוסעים והעובדים פונו ורק לאחר כ-3/4 שעה הוחזר הסדר על כנו
עומר שיקלר
החייל, סמל ואליד תייסיר היב, הורשע בשישה סעיפי אישום    הודה כי ירה בפעיל השלום תום הורנדאל    משרד החוץ הבריטי דרש לאחר האירוע לפתוח בחקירה    היב: אם הייתי יהודי, היו משחררים אותי מזמן
רנית נחום-הלוי
כך עולה מישיבה מיוחדת שקיימו היום חברי הכנסת המורדים בליכוד    להערכתם, התפטרות נתניהו מתפקידו תוביל לתגובת שרשרת של יתר שרי הליכוד, דבר שעשוי להוביל לדחיית ההינתקות    בינתיים עוקבים אחר הצבעת נתניהו בוועדת השרים לחקיקה על שתי הצעות חוק הקוראות לדחיית ההינתקות
עומר שיקלר
השר הרצוג הציג נתונים עדכניים על פעילות משרד השיכון בוועדת השרים ליישום בעניין המאחזים הלא חוקיים    משרד השיכון שוקל החזרת 400 קראוונים שנמסרו להתנחלויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il