X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם One1 Systems
▪  ▪  ▪

עלתה לאוויר בימים אלה מערכת בסיס הנתונים החדשה שהותקנה על-ידי צוות שירותי מומחה של One1 Systems עבור אתר העסקים באינטרנט www.bizportal.co.il מבית קו מנחה. שווי העסקה מוערך בכרבע מיליון ש"ח.
אתר Bizportal שנהנה מגידול מתמיד במספר הגולשים ועומד עתה על כ - 45 אלף גולשים ביום ולמעלה מ-350 אלף בחודש, ביצע לאחרונה התקנה של מערכת בסיס נתונים חדשה, המאפשרת לו לתמוך בעשרות אלפי הגולשים לאתר ובגידולים עתידיים במספר הגולשים.
ראדו שפלר, מנהל תיק הלקוח ב-One1 Systems: "יחד עם הלקוח זיהינו את הנקודות החלשות במערכות הקיימות והצענו את הפתרון החליפי היעיל ביותר לצרכים העכשוויים והעתידיים של החברה. הפתרון שהוצע הינו שיא הטכנולוגיה וגבר על חלופות שהוצעו על-ידי המתחרים האחרים: שני שרתים בעלי ארבעה מעבדים כל אחד בארכיטקטורת אשכול (cluster) ומערכת אחסון מרכזית - כל אלו תוצרת יבמ. היות והפתרון הינו קריטי עבור הלקוח, הקדמנו את לוחות הזמנים לאספקת הציוד ומייד התחלנו בהתקנות.
יריב חגואל, ראש צוות שירותי מומחה ב-One1 Systems: "ביצענו ניתוח יסודי של כלל המערכת בקו מנחה ובנינו פתרון תפור לפי מידת הלקוח בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בתחום החומרה והתוכנה. המערכת רצה מספר ימים וקיצרה בצורה משמעותית את זמני התגובה".
צח דרוקר סמנכ"ל מחקר ופיתוח קו מנחה: "דרישותינו מהמערכת והפתרון התמקדו בשלושה נושאים עיקריים: הצורך בחסכון בעלויות התפעול, הרצון לשפר את זמינות המערכת, ושיפור איכות השרות על-ידי קיצור זמני תגובה. צוות שירותי מומחה של One1 Systems התמודד עם הדרישות הללו בהצלחה ובנה פתרון המנוהל בנקודה מרכזית אחת, בתצורה חזקה וביתירות מלאה. למרות שהמערכת עלתה רק לאחרונה אנו מרגישים בשיפור משמעותי העונה לדרישותינו".
קו מנחה (שמניותיה נסחרות בבורסה של ת"א תחת הסימול קמנחה) - הקבוצה המובילה בישראל בתחום אספקת המידע העסקי-פיננסי (מקבוצת יפעת ואי.די.בי), הכולל מידע על המסחר בבורסה של תל אביב ובבורסות העולם ללקוחות פרטיים ומוסדיים מובילים בישראל. פורטל האינטרנט Bizportal.co.il הינו הפלטפורמה האינטרנטית של מכלול פעילותה הענפה של קבוצת קו מנחה לעסקים באינטרנט.
One1 Systems, (לשעבר: מיחשוב ישיר מערכות), הנסחרת בבורסה של ת"א, מתמחה במתן מענה כולל בתחום המיחשוב העסקי. ממטה החברה ביהוד ומסניפיה ברחבי הארץ מפעילה One1 Systems כ-200 מקצוענים בקשת רחבה של פתרונות ושירותי אינטגרציה איכותיים בתחום טכנולוגיית המידע. מגוון תחומי הפעילות של One1 Systems כולל: מכירת מערכות יבמ ו-HP; שירות ותמיכת לקוחות בסביבות מרובות יצרנים; שירותי מומחה הכוללים רשתות תקשורת, מיקור חוץ, תכנון, אפיון וביצוע פרוייקטים; תשתיות תקשורת - הקמה, הסבה ושדרוג; הדרכה - הטמעת מערכות, קורסים והדרכות.

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il