X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Data Pro Proximity
▪  ▪  ▪

חברת Data Pro Proximity, סוכנות הדיירקט המובילה בישראל, השלימה את רכישת חברת אוקר אינטראקטיב, בתום מו"מ שנמשך למעלה משנה. אוקר אינטראקטיב, חברת עיצוב ומולטימדיה מהמובילות בישראל, המתמחה ב"דור הבא" של השיווק החוויתי, המולטימדיה והווידיאו, תתפקד כחברת בת בבעלות מלאה של Data Pro Proximity. בעקבות הרכישה ישודרגו באופן משמעותי יכולותיה של דאטה פרו פרוקסימיטי בתחומי המולטימדיה והאינטראקטיב.
אוקר אינטראקטיב עוסקת, כאמור, ב"דור הבא" של השיווק החוויתי: מצגות אינטראקטיביות ומצגות וידאו, בימוי והפקות וידאו לאירועים שיווקיים ופנים ארגוניים, והקמת אתרי אינטרנט. כמו כן עוסקת החברה בבנייה האסטרטגית של המצגת או האירוע ובניית הקונספט המלווה, תוך תאימות למותג. מבין עבודותיה הבולטות של אוקר אינטראקטיב ניתן לציין את עיצוב לוגו המיזוג של שטראוס עלית, מצגות להשקת גבינות שטראוס, מצגות השקת העונה של קשת, ועוד.
אוקר אינטראקטיב ערוכה לתת מענה איכותי ומהיר, תוך שילוב אנשי צוות, מהמובילים בתחום, אשר מספקים מענה דינאמי לכל צרכי הפרוייקט: תקציבאים,קופירייטרים, מעצבים, תוכניתנים, מעצבי פלאש ואפקטים, עורכי וידאו וסאונד, ואנשי אנימציה.
אמיר רוזנברג, מנכ"ל אוקר אינטראקטיב, אומר כי "קיימת מגמה ברורה של גידול מתמשך בתחום המולטימדיה בישראל מזה מספר שנים. מנהלים בכירים מרבים להופיע ולהציג מצגות בימי עיון, בתערוכות בארץ ובחו"ל, ולהופיע במצגות אסטרטגיות פנים ארגוניות לחברי ההנהלה או הדירקטוריון. שילוב יכולות המולטימדיה והוידאו במצגות מייצר ערך מוסף הן ברמת ההקשבה והן בבהירות העברת המסרים".
לאחרונה פיתחה אוקר אינטראקטיב קונספט לאירועים פנים ארגוניים במתכונת תוכניות הראליטי בטלוויזיה. "פורמט זה של אירועים בהם משתתפים העובדים או הלקוחות באופן פעיל ואקטיבי", אומר רוזנברג, "מצולם ומשודר על-ידי אוקר אינטראקטיב ומהווה חוויה יוצאת דופן לעומת הפורמט השבלוני של התכנסויות באולם. ערכנו, בין השאר, אירוע מדהים לעובדי חטיבת השרות של פלאפון אשר עברו סדרת חוויות ותועדו ע"י חמישה צוותי צילום. צילומים אלו שימשו כקדימונים לאירוע והיו מרכז האירוע שהתקיים בטאו רעננה".
לאוקר אינטראקטיב מגוון לקוחות מכל מגזרי העולם העסקי: קונצרן שטראוס-עלית, שידורי קשת, ערוץ 10, בזק בינלאומי, יוניליוור ישראל, מייקרוסופט, HP, אל-על, וואלה, מעריב, בנק מזרחי, צה"ל ועוד.
יולה ברזם, מנכ"ל Data Pro Proximity אומרת כי "צרוף אוקר אינטראקטיב הינו חלק מהאסטרטגיה שלData Pro Proximity למתן מענה מושלם ואינטגרטיבי in-house גם בתחומי המולטימדיה הפקות הוידיאו ללקוחותיה. אוקר אינטראקטיב תאפשר לנו זמינות של שירותי הפקה משולבים בתוך החברה ותעשיר את ההון האנושי והיצירתי של Data Pro Proximity".
Data Pro Proximity פועלת כיום כמובילת שוק הדיירקט בישראל ומשרתת את לקוחותיה בבניה והפעלת תוכניות משולבות תוך שימוש במגוון המדיות בעולמות ה-BTL: דיוור ישיר, אינטרנט, קד"מ, אירועים חוויתיים, SMS, MMS, IVR, טלמרקטינג, וטלוויזיה אינטראקטיבית.
החברה מפעילה את חברת דאטה פרו אינטראקטיב, אשר עוסקת בבניית קמפיינים פרסומיים באינטרנט. ברשותה של דאטה פרו אינטראקטיב מערכת מתקדמת מסוגה בעולם לשיגור דואר אלקטרוני אישי, המותאם גם בתכניו לנמען, בונה אפליקציות דסקטופ שיווקיות ומשחקים, בונה ומתחזקת אתרים ומייצרת מגוון מוצרים משולבי וידאו בשילוב שכבות אנימציה אינטראקטיביות.
Data Pro Proximity מפעילה בנוסף גם את חברת "טאץ" - חברת קידום מכירות ואירועים.
Data Pro Proximity היא חלק מרשת סוכנויות הדיירקט העולמי של Proximity. החברה מוחזקת על-ידי BBDO Worldwide 30% ועל-ידי עודד רוזן (70%). בין לקוחותיה ניתן למנות את חוגלה קימברלי, רשות הדואר, פלאפון, מפעל הפיס, קק"ל, פייזר, וולוו, טמבור ואחרים.

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il