X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון חתמה על הסכם עם חברת טרנר להעברת תכני רשת CNN במכשירי הדור השלישי. מדובר בהסכם ראשון בין חברת טרנר לחברה סלולרית בישראל לשידור ערוץ החדשות המוביל בעולם.
במסגרת ההסכם יוכלו לקוחות הדור השלישי של פלאפון לצפות בשידור החי של ערוץ CNN ובתשלום עבור גלישה בלבד.
רשת החדשות CNN חגגה החודש 25 שנים להקמתה. הרשת חוללה מהפכה בעולם התקשורת כששידרה בשידור חי ממקום התרחשותם של האירועים המשפיעים ביותר של שנים אלו. אירועים בעלי חשיבות היסטורית כמו פיצוץ מעבורות הצ'לנג'ר והקולומביה, נפילת חומת ברלין ובגדד המופצצת במלחמת המפרץ הראשונה סוקרו על-ידי צוותים מיוחדים של הרשת בכל העולם והגיעו לכ-180 מיליון משקי בית להם משדרת הרשת כיום ברחבי העולם.
אילון אגם, סמנכ"ל התוכן המוצרים של פלאפון, מסר כי "התכנים הטלוויזיוניים מהווים נדבך מרכזי בשירותי התוכן של פלאפון, 45% מהשימושים בדור השלישי מבוצעים בערוצי הTV, לקוחות פלאפון יהנו מתכני ערוץ CNN - ערוץ החדשות הטלוויזיוני המוביל בעולם, צפייה בשידורים החיים בכל מקום ובכל מצב באמצעות מכשיר הפלאפון מיצרים מימד נוסף שלא היה קיים עד כה במדיה הסלולרית".
ערוץ CNN מצטרף ל-8 ערוצים המשודרים בדור השלישי של פלאפון בפורטל ZoomTv ללמעלה מ-20,000 לקוחות הדור השלישי: חדשות ערוץ 2, ערוץ מוסיקה ישראלית, ערוץ מוסיקה לועזית, ערוץ יצפאן, ערוץ הגשש החיוור, ערוץ הכדורגל ו-3 ערוצי הטלוויזיה ברוסית RTVi, NasheKino ו Teleclub.
מיטצ' לזר (Mitch Lazar) סגן נשיא ווירלס ופיתוח טכנולוגיות עבור טרנר מערכות שידור בינ"ל (Wirless & emerging technology for Turner Broadcasting System International) מסר כי: "שיתוף הפעולה של CNN עם פלאפון, אחת מחברות הסלולר המובילות בישראל, מסמל צעד נוסף בהתרחבות שירותי אספקת התוכן של רשת חדשות CNN בזמן אמת לרשתות תקשורת סלולרית. ככל שישתמשו לקוחות חברות הסלולר בשירותי סלולר מתקדמים כמו, Streaming CNN, העברת מידע שוטף בזמן אמת לבעלי טלפונים ניידים, יגדל ניסיונם של הלקוחות בשירות זה וכך גם יהפוך הסלולר כמקור תוכן משמעותי".
מוטי כהן, מנהל קשרי ספקים בפלאפון מסר כי: "אין ספק שלקוחות הדור השלישי בפלאפון ישמחו על הצטרפותו של ערוץ חדשות טלוויזיוני חשוב זה שיספק להם את המידע החדשותי החם ביותר בשידור חי מכל העולם היישר למכשיר הפלאפון שבכף ידם".

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il