הדוגמנית מור קציר חוזרת להוביל את מסע הפרסום של הוניגמן לחורף 2005-2006. קציר שתחליף את שירלי בוגנים ויאנה גור אשר הובילו את עונת הקיץ האחרונה יחדיו הוחתמה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. מור קציר הובילה יחד עם בוגנים את קמפיין הוניגמן לעונת קיץ 2004 וחורף 2004-2005 עם סרטי השודדות.
במסגרת החוזה שנחתם, נבחרה מור קציר להוביל את מסע הפרסום לחורף 2005-2006, שיערך באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול העונה מסע פרסום הכולל שלטי חוצות, עיתונות וקטלוג.
לדברי מיכה הוניגמן, מנכ"ל הוניגמן: "ההחלטה על החזרתה של מור קציר והחלפת שירלי בוגנים ויאנה גור, התקבלה לאחר סקרים שערכה החברה שהראו כי פרזנטורית אחת להוניגמן עדיפה על שתי פרזנטוריות כפי שהיה בשלושת העונות האחרונות. בהוניגמן הוחלט על דוגמנית אחת מרכזית לזיהוי ומיצוב הערכים הקלאסיים של החברה. מור קציר נבחרה כי היא נתפסת כמתאימה ומזוהה למותג לעומת דוגמניות אחרות מובילות".
עוד הוסיף הוניגמן כי: "מור קציר נבחרה בתחילה לפני כשנה לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, כאשר קציר הובילה בגדול בשל יופיה הרב גוני והמעניין ויכולתה להביא לצילומים ערך מוסף. הוחלט להחזיר את קציר משום שהיא מייצגת את המודל המושלם של אישה צעירה, עכשוויות, דעתנית וקלאסית".
מור קציר נתפסת כדוגמנית בינלאומית המובילה תצוגות אופנה של מיטב המעצבים הבינלאומיים וכן מצטלמת למגוון המגזינים בעולם, ביניהם: ווג, אל מארי קלייר וכדומה. מור מתגוררת על קו פריז- ניו יורק ומצטלמת לקמפיינים מובילים בתחומי האיפור, שיער ואופנה.
רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ - 51 סניפים ברחבי הארץ.