פרסום אדלר חומסקי זכה במקום הראשון בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ, עם תשדיר הפרסומת "ברליץ" בית ספר לשפות, פעם נוספת בחצי השנה האחרונה.
בתחרות שהתקיימה אמש, נבחנו התשדירים ששודרו בקול ישראל בחודשיים אפריל - מאי 2005.
תחרות "מלך הג'ינגל" היא יוזמה של שפ"מ לעידוד המצוינות ביצירת תשדירי פרסומות המשודרים בתחנות הרדיו של קול ישראל. היוזמה שהפכה כבר מסורת, מעניקה לנציגי המחלקות שזכו במקום הראשון: תקציבאות, מדיה והקריאטיב, סוף שבוע זוגי במלון יוקרתי באילת.
מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון, מסרה כי זו פעם שניה ברציפות, בחצי השנה האחרונה, שהתשדיר של ברליץ זוכה במקום הראשון, דבר המצביע על חשיבה קריאטיבית פורה של משרד הפרסום המבין את המדיה הרדיופונית ומצליח להעיז, לרגש ולבדר כל פעם מחדש.
מלכי הג'ינגל של פרסום אדלר חומסקי שזכו במקום הראשון עם התשדיר "ברליץ" הם: מנהל לקוחות - דני ברנדה, סופרוייזר - מרב שועלי, קופירייטר - שני גרשי ותקציבאית - מילנה ליסיה.
תחרות "מלך הג'ינגל" מתקיימת אחת לחודשיים וכוללת את התשדירים החדשים ששודרו ברשתות קול ישראל במהלך החודשיים שקדמו לתחרות. התחרות הבאה תתקיים בתחילת אוגוסט.