יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, מחזקת את תחום הדאודורנטים לקיץ עם השקת סדרת מוצרים חדשים, הנותנים מענה למגמות צרכניות בארץ ובעולם. הסדרה מציעה נוסחאות משופרות, אריזות חדשות והיא כוללת חמישה מוצרים ייחודיים המכילים פרוטאין משי. מוצרים אלה מטפחים את עור בית השחי ומספקים מענה לצרכניות המעדיפות ניחוח דאודורנט מבושם.
בנוסף למוצרים אלה, מתווספים לסדרה סטיק חדש בניחוח אביבי ודאודורנט קרם (פטריה) לעור רגיש. כמו כן, הגדילה יוניליוור את סדרת הספריי של דאב מנפח של 150 מ"ל ל-175 מ"ל ואלה יימכרו ללא תוספת מחיר. מדף הדאודורנטים של דאב לאחר השינוי נראה מבודל יותר ומקל על הצרכן להבחין בין הסוגים השונים של המוצרים.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "יוניליוור הנה משווק הדאודורנטים הגדול בעולם. בישראל, משווקת יוניליוור את דאב כמותג ממוקד לשוק הדאודורנטים לנשים. דאב הוא אחד המותגים המובילים בשוק זה עם נתח שוק של 20%. חיזוק והרחבת תמהיל המוצרים לקראת הקיץ הקרוב, מציע ללקוחותינו חדשנות מוצרית ומגוון רחב ובכך מחזק מהלך זה את מעמדו של המותג בקטגוריה".
מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום מוצרי טיפוח הגוף והבית ביוניליוור ישראל: "המוצרים החדשים המכילים פרוטאין משי, מחזקים את יתרונו היחסי של דאב כדאודורנט אשר לא רק מגן מפני הזעה, אלא גם מטפח ושומר על עור בית השחי. הניחוח המאפיין את מוצרים אלה, מאפשר לדאב לפנות לאותן צרכניות המעדיפות דאודורנט מבושם".
סדרת הדאודורנטים של דאב כוללת 23 מוצרים.
בסדרה 4 קטגוריות: סטיקים, קרמים, רול און וספריי.
קטגוריית סטיקים - טלק, אורגינל, פרש (אריזה חדשה), עור רגיש (אריזה חדשה), פרוטאין משי (חדש), עם תמציות משי (חדש) ובניחוח אביבי (חדש). מחיר מומלץ לצרכן - 24.99 שקל לסטיקים 50 גרם ו-32.99 שקל לסטיקים 74 גרם.
קטגוריית קרמים - סילק פרוטקשן אורגינל, סילק פרוטקשן טלק, סילק פרוטקשן עם תמציות משי (חדש), קרם (פטרייה) אורגינל, קרם (פטרייה) פרש וקרם (פטרייה) לעור רגיש (חדש).
מחיר מומלץ לצרכן - 26.99 שקל לפטריה.
קטגוריית רול און - אורגינל, פרש, לעור רגיש ועם פרוטאין משי (חדש). מחיר מומלץ לצרכן - 21.99 שקל.
קטגוריית ספריי - אורגינל (גודל חדש), פרש (גודל חדש), עור רגיש (גודל חדש), פרוטאין משי (חדש). מחיר מומלץ לצרכן - 21.99 שקל.
על-פי נתוני נילסן,(מרץ 2005), שוק הדאודורנטים לנשים בישראל נאמד בכ-90 מיליון שקל. לדאב נתח שוק של 20% (כספי), כאשר שאר השחקנים הבולטים בקטגוריה הם, ליידי ספיד סטיק (24%) פה (14%) ו-קרליין (10%).
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל. דאב הינו המותג הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של דאב מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.