מתחם ה"דיזיין סנטר" עולה בימים הקרובים בקמפיין פרסום המציג את קולקציית קיץ 2005. הקמפיין סוקר באופן שקט ודרמטי [כותרות שחור לבן על-רקע מוסיקה] מגוון אסונות אקולוגים ושאר מפגעים כעורים פרי האנושות, כשבסוף ניצבים מגוון פריטי עיצוב מרהיבים מקולקציית הקיץ של " דיזיין סנטר" כאלטרנטיבה יפה לכל הכיעור שבעולם. הקמפיין נחתם בכותרת: את העולם אי אפשר לשנות, את הבית כן.
הקמפיין בעלות מדווחת של 850,000 דולר יעלה ב-1.7.05 ויכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות יומית, נשים ועיצוב וכן שילוט חוצות ארצי.
משרד הפרסום - ברוקנר נטע.
מנהל קריאטיב - עפר יער.
קופי - מיכאל מור יוסף.
ארט - רונה שטאוב.