X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת השמירה מדיקל
▪  ▪  ▪

"השמירה מדיקל" - חטיבת הבריאות של קבוצת השמירה השקיעה כחצי מיליון ש"ח במערכת מתקדמת לניהול לקוחות "ונטיב" של פורמולה המערכת תאפשר לחברת השמירה מדיקל לתת מענה מיידי ובו-זמני ללקוחות של החברות הבנות שלה - חברת עזר פון ומרל"ם.
על המערכת
השמירה מדיקל התקינה מערכת מתקדמת לניהול לקוחות אשר מאפשרת מענה מיידי ובו-זמני למספר לקוחות בחברות הבנות - עזר פון ומרל"ם. המערכת מבוססת על כלי
CRM (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT)
מסוג VENTIVE של חברת פורמולה, הידוע כאחד הטובים בעולם.
התוכנה מאפשרת למוקדניות לקבל באופן מיידי את פרטי הלקוח, כמו שם, מען, רשומה רפואית וכד'. הנתונים מתקבלים על המסך ברגע שהלקוח מפעיל את לחצן המצוקה.
על מנת להגדיל את שרידות המערכת הותקנו במוקד שני מחשבים נוספים המגבים זה את זה באופן אוטומטי. המערכת החדשה מכילה את כל לקוחות השמירה מדיקל על בסיס נתונים אחד, כך שמספר גורמים במטה התפעול של החברה יכולים לטפל בהם במקביל.
על "השמירה מדיקל" חטיבת הבריאות של קבוצת השמירה
"השמירה מדיקל" חטיבת הבריאות של קבוצת השמירה מעניקה מכלול שלם של שירותי סיעוד ובריאות ה"תפור" על-פי צרכי כל לקוח, כפתרון חלופי למערכת הבריאות והסיעוד בישראל.
סל השירותים כולל מערך שירות מתקדם, היצע גדול של כוח אדם מקצועי ביותר וערכו עולה בהרבה על סך כל מרכיביו.
פילוסופיית הניהול העומדת בבסיס השירות היא השקעה של משאבים עצומים בהתמקצעות ובשיפור מתמיד בהכשרת עובדי החברה.
סל השירותים המלא של השמירה מדיקל, מוענק תחת קורת גג אחת באמצעות חברות בנות וחטיבות מתמחות של קבוצת השמירה המתואמות ביניהן:
- "השמירה מרל"מ בע"מ" - רשת מרפאות לשירותים רפואיים וביקורי בית המעניקה שירותים 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים
- "חטיבת עזר פון" - סיוע באמצעות לחצן מצוקה
- "חטיבת הסיעוד" - המעניקה שירותי מטפלות וסיעוד לזכאים
- ש.י. - קהילות מוגנות בע"מ" - המעניקה סל פתרונות דיור מוגן ואיכותי ושירותי קהילה בדירת הלקוח.
מנכ"ל "השמירה מדיקל" - בני עיני.
על מ.ר.ל.מ - רשת מרפאות לשירותים רפואיים וביקורי בית:
מרפאות מ.ר.ל.מ מהוות תחליף לשירות מרפאות המר"מ (מרכז רפואי משלים) של קופות החולים. במסגרת ההסכמים הקיימים בין קופות החולים לבין מרפאות מ.ר.ל.מ נשלחים מבוטחי הקופות לקבלת שירות במרפאות מ.ר.ל.מ בשעות שקופות החולים אינן פעילות.
מ.ר.ל.מ הינה רשת מרפאות ארצית לרפואה תכופה המעניקה סל שירותים כפתרון מושלם, ביניהם שירות ביקור רופא במשך 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים, בבית המטופל.
השירות כולל שירותי מרפאה ועזרה ראשונה בסיסית, בדיקות כלליות ורפואת משפחה וילדים, בדיקות א.ק.ג, רמות סוכר, בדיקות שתן ולחץ דם. מתן טיפול תרופתי 24 שעות, טיפול ועזרה ראשונה לשיניים והפנייה לחדר מיון וכן שירותי רפואה משלימה - אלטרנטיבית. מ.ר.ל.מ מעסיקה כ-200 רופאים מקצועיים, הנמצאים תחת פיקוחו המנהלתי והמקצועי של רופא ראשי ואשר במסגרת תפקידם עוברים השתלמויות מקצועיות תקופתיות. למ.ר.ל.מ כ- 20 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ בערים הגדולות. הסניפים פועלים תחת פיקוח ובקרה של מוקד מיוחד המבטיח שירות יעיל ואמין.
שירות עזר-פון
שירות עזר פון נותן מענה לבודדים, לזוגות מבוגרים, לקשישים החוששים בלילה, או הזקוקים לעזרה כשחשים ברע או במצב מצוקה וחירום, לגני ילדים, לבתים פרטיים ולילדים הנשארים בבית לבד וחוששים, ואף לשמרטפית שאינה יודעת כיצד לנהוג בזמן מצוקה. השירות כולל מתן פתרונות וכן מענה של אוזן קשבת.
בנוסף, כולל עזר פון: שירות להזמנת רופא בכל שעה לביקור בית 24 שעות ביממה ושירות טיפולי חירום לשיניים. שירותי סיעוד - באמצעות לחצן ניתן להזמין עובדת סוציאלית שתייעץ בבחירת עובדים זרים, חוק הסיעוד והשגחה בבית חולים. שירותי תחזוקה - חשמל, אינסטלציה, פריצת דלתות בעזרת אנשי מקצוע שיוזעקו בלחיצת כפתור.
חטיבת הסיעוד
מעניקה סל שירותים מתואם אישית לכל לקוח, תוך אימוץ התפיסה הסיעודית המודרנית לטיפול בקשישים, נכים וחולים, כשהקו המנחה את מתכונת הטיפול והתמיכה הוא - איתור צרכי הלקוח ובניית סל שירותים העונה עליהם.
החברה מטפלת בכל הנזקקים לסיעוד - אספקת ליווי והשגחה בבתי-חולים באמצעות מטפלות מוסמכות או אחיות מסורות להשגחה ליד מיטת החולה.
החברה דואגת להעסקת עובדים זרים באופן חוקי: עם רשיון ובאישור משרד העבודה ומשרד הפנים. בנוסף מספקת החברה מטפלות ישראליות עם אפשרות מגורים בבית הלקוח לטיפול אישי 24 שעות ביממה. וכן מטפלת בנפגעי תאונות דרכים באמצעות ביטוח "אבנר" ומעניקה שירותי סיעוד - באמצעות פוליסת ביטוח סיעודי.
ש.י. קהילות מוגנות בע"מ
שירותי הקהילה מעניקים את כל יתרונות הקהילה בסביבה בה רגילים לחיות: בטחון משופר, סיוע ותמיכה בקשיי החיים היומיומיים, תוך חסכון כספי ניכר בהוצאות שוטפות.
ש.י. מעניקה סל שלם של פתרונות דיור מוגן ואיכותי ושירותי קהילה בדירת הלקוח כגון:
לחצן מצוקה המחובר למוקד תקשורת - 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. לווי של אב שכונה הדואג לתחזוקת הבית. שיטור שכונתי איכותי ומהימן באמצעות סייר מאבטח.
שירותים רפואיים - הזמנת מוצרי מזון, תרופות ועוד. שירותי אמבולנס חינם בהפניית רופא וביקורי בית 24 שעות ביממה. הזמנת רופא מקצועי בכל שעה ובתשלום סמלי. עובדת סוציאלית המייעצת בבחירת עוזרים זרים, חוק הסיעוד והשגחה בבית החולים.
שילוב המנוי בפעילות חברתית באמצעות רכזת חברתית. שירותי מידע - בלחיצת כפתור: רשימת סרטים, בתי מרקחת תורניים ועוד. וכן, הנחות והטבות במגוון בתי עסק בעיר כולל: בתי מרקחת, ציוד רפואי ועורכי דין.
על קבוצת השמירה:
קבוצת "השמירה" הינה אחת מהקבוצות העיסקיות הפרטיות הגדולות בישראל. לקבוצה ידע ונסיון ארגוני רב שנים (63 שנה) ומערך מנהלתי מבצעי-תפעולי בעל יכולת גבוהה, הכולל כ-12,000 עובדים, 49 סניפי ביצוע בכל רחבי הארץ, מעל ל-450 כלי רכב מבצעיים, רשתות קשר ארציות ומערכות פיקוח ובקרה. הקבוצה כוללת 14 חברות ומספקת מגוון רחב של שרותים מקצועיים כגון: שמירה, אבטחה והדרכה מבצעית, מיגון ובקרה אלקטרוניים, ניקיון ותחזוקה, יבוא ושווק של ציוד וחומרים לתחזוקת נקיון, שרותי כח אדם, סעוד ורווחה, מוקדי מצוקה ושרותים פיננסיים (קופ"ג וביטוח).
לקוחותיה נמנים על חתך נרחב של מגזרים במשק הישראלי ועשרות אלפי לקוחות פרטיים. מחזור עסקיה של הקבוצה ב-2000 הסתכם בכ-650 מיליון ש"ח.
המטרות והיעדים של הקבוצה לשנים הבאות הן:
הכנסת שותפים אסטרטגיים בינלאומיים מובילים בתחומם בעולם, הרחבת סל המוצרים למגזרים העסקיים והפרטיים מתוך מגמה לאגד מקסימום שירותים תחת קורת גג אחת וכן המשך הכשרתם המקצועית של העובדים, מתוך הכרה שעובד בעל הנעה חיובית הינו המפתח לשירות יעיל ואמין.
קבוצת השמירה - בעלים: Hashmira group:
קבוצת השמירה - תפקידים:
%68 קדיש שרמיסטר יו"ר - קדיש שרמיסטר
%22 יגאל שרמיסטר מנכ"ל - יגאל שרמיסטר
%10 עירית שרמיסטר שנה למנכ"ל - דורון ספיר
Igal Shermister - Managing Director.
Kadish Shermister - Chairman of the board.
Doron Sapir - Senior Vice President.

תאריך:  10/04/2001   |   עודכן:  15/04/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלי טנר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם תבל;
חברת הכבלים תבל רכשה לאחרונה את כלי קבלת ההחלטות המקוון Discoverer של אורקל, המשמש ככלי מידע ניהולי על סמך נתונים הנשלפים ממחסן המידע.
מיטל ורדי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מרקוני תקשורת;
שמרית ניסנבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם SecureNet;
תקציב יחסי הציבור עובר בימים אלה לטיפול מחלקת יחסי הציבור של דורן תקשורת
נאוה עינבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קרן "אמץ לוחם";
המדליה תימכר באמצעות רשתות השופר סל, קו-אופ הריבוע הכחול, קו-אופ צפון והסופר פארם
שרון פלד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת שיכון עובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il