X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דאטה פרו פרוקסימיטי
▪  ▪  ▪

דאטה פרו פרוקסימיטי פותחת את בית דאטה פרו המורחב בתערוכה ראשונה מסוגה בישראל. החל מיום חמישי, 14.7.05, תציג תערוכת עבודות, מהיצירתיות ביותר בתחום ה-Direct בעולם.
התערוכה כוללת עשרות עבודות, מכל רחבי העולם, אשר הוצגו לאחרונה בכנס בינלאומי של פרוקסימיטי שהתקיים בג'נבה. פרוקסימיטי הינה רשת סוכנויות ה-Direct של BBDO WorldWide, הפרוסה על פני 43 מדינות. הרשת זכתה זו השנה השנייה ברציפות במקום הראשון בעולם, כרשת הקריאטיבית בתחום הדיירקט.
העבודות שנבחרו להיות מוצגות בתערוכה בישראל מעניינות במיוחד הן בשל הרעיונות הייחודיים, והן מבחינת הקונספט ותהליכי העבודה החדשניים שהן מציגות.
חלק מהעבודות המוצגות בתערוכה זכו בפרסים בתחרות ה-Caples
Awards, התחרות הבינ"ל לשיווק ישיר, ביניהן עבודות שנעשו ע"י פרוקסימיטי לונדון עבור עמותה המטפלת בחינוך לילדים מיעוטי יכולת, ועבור פולקסוואגן, עבודות מפרוקסימיטי ספרד עבור Fox TV, ועבור בנק Barclays, ועבודות מפרוקסימיטי פורטוגל.
עוד כוללת התערוכה קמפיינים משולבים ב-Direct של דאטה פרו פרוקסימיטי, שנעשו עבור לקוחותיה בישראל בשנים האחרונות, ועבודות אינטרנט במגוון תחומים.
בתערוכה יוצגו מגוון עבודות מקטגוריות שונות: רכב, שיווק ופרסום, מוצרי צריכה, ביטוח ופיננסים, ביניהן עבודות מפתיעות, דוגמת הקמפיין של פפסי בערב הסעודית, אותו הובילה בריטני ספירס, או קמפיין ההשקה לאבקת הכביסה החדשה של פרסיל, שכלל חולצה עליה נכתב מסר, שירד בכביסה.
יולה הררי ברזם, מנכ"ל דאטה פרו פרוקסימיטי, אומרת כי "העשייה בתחום ה - Direct, מטבעה, מתבצעת באופן חבוי יותר מתחומי הפרסום האחרים. אולם, דווקא בשל כך, קמפיין חכם ואפקטיבי הנו אתגר מיוחד אשר נדרשת לו יצירתיות רבה. זהו תחום בו ניתן לעקוב אחר ההחזר על ההשקעה ועל-ידי כך למקסם את התועלת הכלכלית".
ברזם מוסיפה כי "כיום הולכת וגדלה התובנה בקרב כל המפרסמים כי מדובר בתחום אפקטיבי במיוחד אשר בשימוש מושכל יכול להפיק תוצאות אפקטיביות ומוצלחות, המביאות לגידול משמעותי מבחינת הנעה לפעולה, קנייה או מכירה".
התערוכה תתקיים בבית דאטה פרו פרוקסימיטי, רח' וייסבורג 19, צהלה, ותהיה פתוחה לציבור הרחב במשך שבוע. הפתיחה ביום חמישי, 14 ביולי 2005, בשעה 18:00.
במסגרת התערוכה יתקיימו גם סיורים מודרכים לאנשי "דור העתיד של עולם הדיירקט" - תלמידי המכללות ובתי הספר לפרסום ושיווק מכל רחבי הארץ.
על דאטה פרו פרוקסימיטי
דאטה פרו פרוקסימטי הינה סוכנות ה-Direct הגדולה, המובילה והמנוסה ביותר בישראל. החברה מתמחה בבניית קמפיינים חווייתיים המבוססים על פנייה ישירה ללקוח באמצעות מגוון מדיות, ביניהן: דיוור ישיר (פיזי ואלקטרוני), אינטרנט, טלוויזיה אינטראקטיבית, סלולרי, קידום מכירות, אירועים חווייתיים ועוד.
דאטה פרו פרוקסימיטי מנהלת תקציבים בהיקף של למעלה מ-80 מיליון שקל. בין לקוחות החברה: טמבור, אסקייפ, בנק המזרחי, מייקרוסופט, גרבר, וולוו, חוגלה קימברלי, מפעל הפיס, פלאפון, פייזר, ניאופרם, קק"ל, רשות הדואר ואחרים.
דאטה פרו פרוקסימיטי הינה חלק מסוכנות הפרסום הבינלאומיתWorldWide BBDO, הסוכנות השלישית בעולם, מקבוצת אומניקום. מנכ"ל החברה היא יולה ברזם, והבעלות מחולקת בין עודד רוזן, יו"ר החברה, ו-BBDO WorldWide.

תאריך:  07/07/2005   |   עודכן:  07/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il