X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪

עמיעד סוטו מקרית-מוצקין נבחר למלך החדש של כפר המוזיקה קוקה-קולה. סוטו, יתארח בכפר המוזיקה קוקה-קולה למשך שבוע בתנאים של "מלך אמיתי", ביחד עם עוד 3 חברים אישיים שלו - הנסיכים אופיר כהן, עומר אלעד ומאור צולמן לאחר שזכה במבצע המיוחד של מלך הכפר.
"מלך הכפר" הינו מבצע מיוחד המאפשר לחברי אתר המוזיקה של קוקה-קולה - MYMUSIC.CO.IL לזכות בפרס הגדול - מלך כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005 וליהנות מהטבות חלומיות. בתמורה לחמישה דציבלים (קודים המופעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין) יכלו הגולשים להשתתף בחידון טריוויה. המשתתף או המשתתפת שענה נכון על כל השאלות בזמן הקצר ביותר זכה בתואר הנכסף.
בכל שבוע, יוכתר מלך/מלכה לכפר המוזיקה. המלך, בליווי 3 נסיכים (חברים שלו) יגיע לכפר המוזיקה בלימוזינה שתאסוף אותם ישירות מבתיהם ותביא אותם עד לכפר ובחזרה. ארמון המלך יהיה קרוואן מאובזר. בקראוון תהיה טלוויזיה, מכשיר DVD, מערכת סטריאו, סוני פליסטיישן, מקרר עם כיבוד ועוד.
בנוסף יקבל המלך ערכה מושלמת לים, הוא יוכל לבקר מאחורי הקלעים, להיות נוכח בחזרות הגנרליות, להיכנס לכל ההופעות ועוד.
חווית הקיץ הגדולה
קוקה-קולה השקיעה השנה למעלה מ-9 מיליון ש"ח בכפר המוזיקה שיציע גם השנה אטרקציות וחידושים ייחודיים. כבשנה שעברה, ולאור ההצלחה העצומה של הכפר, החליטה חברת "קוקה-קולה" להמשיך ולשים דגש מיוחד על התוכן האמנותי של הערבים המוזיקליים. החברה השקיעה משאבים רבים בייזום שיתופי פעולה מקוריים בין אמנים ולהקות במטרה לנסות ולהקיף מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים המעניקים נופך אמנותי ייחודי ובלעדי לכפר המוזיקה.
סך הכל יארח הכפר כ-100,000 צופים.

תאריך:  10/07/2005   |   עודכן:  10/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il