X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נקה 7
▪  ▪  ▪

"נקה 7" יוצאת במהלך איסטרטגי בקטגורית המוצרים לתינוקות ומכנסת את המותג הוותיק, האמין והמוכר סופטקר (SOFTCARE) תחת מטריית מותג הרחצה המוביל "נקה 7".
המותג Soft care (סופטקר) לתינוקות, הושק בשנת 1988 ונשען על מוצר אחד בלבד: אל סבון נוזלי, במסגרת זו תשיק "נקה 7" סדרת מוצרים חדשה לתינוקות תחת השם: "סופטקר".
בימים אלו, משיקה נקה 7, סדרה החדשה בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון דולר, הכוללת: 6 מוצרים היפואלרגניים, בניחוח עדין: שמפו על דמע, שמפו ותחליב רחצה לגוף כמוצר אחד, 3 סבונים נוזליים: אל סבון קלאסי, תחליב רחצה מועשר בתמציות קמומיל, תחליב רחצה מועשר בויטמין E ומשחת החתלה, המזינים ומעדנים את העור ללא חומרים משמרים, עשירים בלחות ומתאימים לעור התינוק, בעלי pH 5.5 התואם את החומציות הטבעית של העור ואינו פוגע בהגנה הטבעית שלו.
איריס שטרסמן, סמנכ"לית השיווק של נקה אומרת: "נתח השוק של סופטקר עומד היום על כ-15% מקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות".
לדבריה: "מסקרים ומחקרים בקרב קהלי היעד עולה כי: לנקה 7 מודעות בלתי נעזרת של למעלה מ-90% ולמעלה מ-70% מהצרכנים סבורים שלמותג נקה, יש כבר כיום סדרת סבונים נוזלים לתינוק. נתון זה מלמד על פוטנציאל ונכונות קניה למותג בקטגוריה ולכן, החליטה החברה לנכס את היתרונות הברורים של נקה 7 למותג הטיפוח לתינוקות סופטקר ולתמוך בו שיווקית ופרסומית תחת מטריית נקה 7, המותג מוביל בתחום הרחצה שנהנה מתדמית רעננה וצעירה יותר מתמיד".
עוד מסרה שטרסמן כי: "החברה תמשיך לחזק את נקה 7, באמצעות השקת סדרות, מוצרים חדשים, פרסום ושיווק ממוקד עכשווי ורענן".
לדברי שטרסמן: "לרגל השקת הסדרה החדשה, צופה נקה, להגדיל את נתח השוק בקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות מ-15% ללמעלה מ-25%. קטגוריה זו המגלגלת בשנה כ-70 מיליון שקל כוללת: שמפו, סבונים, טלק, משחות החתלה, קרם גוף ושמנים לתינוקות".
הסדרה החדשה תושק בתחילת יולי בכל רשתות השיווק בארץ וכל המוצרים ישווקו באריזות חסכוניות של 1 ליטר. מחירים לצרכן: שמפו אל דמע 21.99 שקל. סבונים נוזליים 21.99 שקל. משחת החתלה 19.99 שקל. תחליב רחצה 21.99 שקל.

תאריך:  10/07/2005   |   עודכן:  10/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il