X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום ב' יתקיים טקס פתיחת המשחקים בשעות הערב של יום א' נערך בכפר המכביה ערב "ברוכים הבאים" בסימן עידוד עלייה השרה לבני: חלק מבאי המכביה עד היום, בחרו, בעקבות חוויית הביקור בישראל, לעלות לישראל
▪  ▪  ▪

המשרד לקליטת העלייה, בו הוקם באחרונה אגף לעידוד עלייה, נערך, מבעוד מועד, לקבל את פני משתתפי המכביה 2005 - החל מרגע נחיתתם בישראל ודרך ליווי בפעילויות שונות במהלך שהותם בישראל, זאת במטרה לעודד את העלייה לישראל ולהציג בפני המשתתפים את אפשרויות הקליטה בישראל. כך מסרה שרת הקליטה, ציפי לבני.
המכביה 2005 הינה אירוע רב-משתתפים, במסגרתה מגיעים לישראל כ-10,000 ספורטאים ומלווים יהודים מרחבי העולם.
אירועי המכביה נפתחו בשעות הערב (יום א', 10.7.05) על-ידי המשרד לקליטת העלייה והוועד המארגן של מכביה 2005, בכפר המכביה ברמת גן, תחת הכותרת: "ברוכים הבאים". נערכה קבלת פנים חגיגית ל-7,000 הספורטאים שהתכנסו מרחבי העולם. התקיים הפנינג תרבותי המייצג את פזורות ישראל בתפוצות, והמגוון התרבותי בישראל. ביום ב', בשעות הערב, יתקיים טקס הפתיחה החגיגי באצטדיון רמת גן.
הערב כלל הפנינג תרבותי המייצג את פזורות ישראל בתפוצות ובכלל זה הופעות של להקת כלייזמרים תימנים, להקת בוכרית, נגני אקורדיון מסלוניקי, מקהלת שבא ועוד. במקום הוצבו מתחמי אוכל בהם הוגשו מאכלי העדות השונות בישראל.
במתחם עדות ישראל פעלו 4 במות אזוריות ובמה מרכזית, בהן יכלו הספורטאים והאורחים לחוות באופן פעיל את סגנונות התרבות, הפולקלור ומוסיקה עדתית (במת ריקודי בטן, במת קריוקי - בה יאותרו הספורטאים המוכשרים שיופיעו בטקס הנעילה, מעגל מתופפים ועוד). בשיאו של הערב הופיעה הזמרת דנה אינטרנשונל.
האירוע התקיים כאמור במעמד השרה לקליטת העלייה, ציפי לבני, אשר בירכה את הספורטאים בשם ממשלת ישראל והמשרד לקליטת העלייה. במתחם כולו מוקמו דוכני הסברה של המשרד לקליטת העלייה בהם קיבלו הספורטאים מידע על האפשרויות עלייה לישראל וסל ההטבות שיינתנו.
השרה לבני אמרה: "אירוח המכביה הינה זכות גדולה לכל אזרחי ישראל, ועבור ממשלת ישראל ומשרד הקליטה. לאירוע זה משמעות ייחודית. חלק מבאי המכביה עד היום בחרו, בעקבות חוויית הביקור בישראל, לעלות לישראל. בכך הם קשרו את גורלם בגורל מדינת ישראל, ומימשו בעלותם את הרעיון הציוני".
בנוסף, פועל המשרד במספר דרכים:
- קבלות פנים - נציגי המשרד קיבלו את פני כל משלחות משתתפי המכביה בנתב"ג עם נחיתתם, בדגלים ופרחים.
- סמינר עידוד עלייה - המשרד יקיים סמינר עידוד עלייה למשלחות המכביה, בהשתתפות מרצים, ספורטאים ואנשי קליטה.
- ערב "ברוכים הבאים" בסימן עידוד עלייה, קליטה וקיבוץ גלויות. ערב מיוחד בהשתתפות ספורטאי המכביה ואורחים נוספים. בערב יתקיים הפנינג תרבותי המייצג את פזורות ישראל בתפוצות, והמגוון התרבותי בישראל. באירוע תפעלנה 4 במות אזוריות ובמה מרכזית. במעמד השרה לקליטת העלייה, ציפי לבני.
- טיולים וסיורים - במהלך המכביה ישתתף כל ספורטאי בטיולים וסיורים ברחבי הארץ, במטרה להכיר לספורטאים את ישראל. בטיולים ישולבו עולים חדשים ונציגי המשרד אשר יתלוו לאורחים ויוכלו לשתף אותם בחוויות האישיות ובאפשרויות הקליטה בארץ.
- דוכני הסברה בכפרי האכסון - ספורטאי המכביה יתאכסנו במהלך תקופת המכביה ב-25 כפרי אכסון ברחבי הארץ. במרכזי האכסון יוקמו דוכני הסברה של המשרד לקליטת העלייה אשר יאוישו על-ידי נציגי המשרד.

תאריך:  10/07/2005   |   עודכן:  10/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
רכבת ישראל הורתה לסגור את 17 המעברים החקלאיים    המשטרה ממשיכה לחקור חשד למחדלים מצד רשות הרכבות
טלספורט
נבחרת הכדורסל חזרה להתאמן    אחרי חופשה קצרה חזרה הנבחרת להתאמן    שלף הספיק להיפצע בחופשה    מחפשים את כריס ווטסון
נוה יוסף
בהצעת חוק חדשה מציע משרד המשפטים תיקונים אשר יסייעו במאבק נגד תופעת הסחר בבני אדם בישראל    במרכז ההצעה עומד עונש של 16 שנות מאסר למי שכופה על אדם לעבוד כ"עבד"
שלומי דיאז
עשרות ילדים בני 10-14 כעסו על שכבאים הוזעקו לכבות מדורות שהדליקו    כבאי נפצע קל מאבן
טלספורט
קלינגר ממשך לנסות לחזק את הקבוצה ובוחן את שחקן הפועל כפ"ס בעונה שעברה, גם אמבמבה הגיע לאימון למרות שהוא לא בתוכניות של קלינגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il